Megveszi riválisát a Hertz

Több mint két évvel első – 1,2 milliárd dolláros - ajánlattétele után végül 2,3 milliárdért vásárolja fel kisebb riválisát az USA második legnagyobb autókölcsönzője. A Hertz mellett a második legnagyobbnak számító Avis is már több ajánlatot tett a Dollar Thriftynek, azonban nem sikerült a vállalatoknak egyezségre jutniuk a feltételeket illetően. A felvásárlást követően bővíteni kívánja szolgáltatásait a Hertz, amely reményeik szerint több ügyfelet és még erősebb nemzetközi jelenlétet eredményezhet a társaságnak.
"A Hertz impozáns ajánlatot tett részvényeseinknek, ami jól mutatja üzletünk erősségét" – nyilatkozta cég közleményében Scott Thompson, a Dollar Thrifty vezérigazgatója. “A Hertz logikus választás részünkről, mivel rendelkezik azokkal az eszközökkel, amelyekkel betörhetünk a világ vezető autókölcsönző piacaira” – tette hozzá Thompson.
Hogy a hatóságok jóváhagyását elnyerje, a Hertz beleegyezett az alsóbb árkategóriás szolgáltatásokat nyújtó márkájának, az Advantage-nek eladásába, amely ugyanazt a piacot szolgálja ki, mint a Dollar Thrifty. Összehasonlításként a Hertz-nek több mint 8600 autókölcsönző egysége van 150 országban, a világ minden kontinensén. A felvásárolt rivális eddig 280 helyszínen volt jelen az Egyesült Államokban és Kanadában.(a.c.)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...