Franchise Expó Varsó 2012

Legyen szó bármilyen rendezvényről, a legnagyobb elismerést az jelenti a szervezőknek, ha a résztvevők visszatérnek az elkövetkezendő években is. A Varsói Franchise Expo esetében elmondható, hogy amellett, hogy évről évre új kiállítók is jelentkeznek, nagy számban vannak jelen a visszatérő hálózatok. Mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy egy adott üzletágon belül nagy verseny folyik a potenciális átvevőkért. Azt is tudjuk, hogy nem lehet karba tett kézzel ülni a telefon mellett arra várva, hogy majd megkeresnek azok a vállalkozók, akik csatlakozni szeretnének hálózatunkhoz. Ez, és az ehhez hasonló kiállítások kiváló lehetőséget biztosítanak arra, hogy személyes kapcsolatba kerüljenek a vállalatok képviselőivel azok a vállalkozók, akik franchise rendszerben indítanának saját vállalkozást. Az expó emellett remek alkalmat biztosít azoknak a hazai cégeknek, akik külföldi piacok felé szeretnének nyitni.
A Varsói Franchise Expó 2012. Október 18-20. között kerül megrendezésre a Varsói Kultúra és Tudomány Palotájában. A szervezők több mint 1000 négyzetméteren, csaknem 100 kiállítót és 7000 érdeklődőt várnak. A franchise rendszerek mellett idén először ingatlanközvetítő irodák is jelen lesznek, üzlethelyiségnek és irodának alkalmas ajánlatokkal.
„Az expó optimális környezetet teremt arra, hogy új üzletfelekkel ismerkedjünk meg. Egyre több olyan átvevő-jelölt van tudatában a varsói kiállításnak, akik pontosan tudják, hogy mit keresnek, és konkrét kérdésekkel készülnek.”- Monika Dabrowska, a McDonald’s lengyelországi hálózatának franchise menedzsere.
Támogatás
Az Új Széchenyi Terv keretén belül kiírt Mikro-, Kis-, és Középvállalkozások piaci megjelenését támogató pályázat célja, hogy tanácsadói tevékenységeken keresztül segítse hozzá a vállalkozásokat nemzetközi versenyképességük megteremtéséhez vagy növeléséhez - beleértve a lehetséges piacok felmérésének támogatását.
A külföldi piacokra jutást tanácsadói tevékenységeken keresztül támogatja a program, felismerve a vállalkozások számára szűkösen elérhető forrásokat, így a humánerőforrások, információ, szaktudás, tapasztalat és idő tekintetében.
A konstrukció a következő területeken nyújt vissza nem térítendő támogatást:
(A részletes lista megtalálható a GOP Részletes Pályázati Útmutató vonatkozó részében)
Ezen szolgáltatások igénybevételének támogatására pályázhat minden olyan mikro-, kis-, és középvállalkozás, amely rendelkezik legalább kettő lezárt (bevallással alátámasztott), teljes üzleti évvel, illetve, amely vállalja, hogy a megvalósítási időszak végére kialakítja a vállalaton belüli, a vállalat marketing tevékenységéért felelős alkalmazott munkakörét és biztosítja annak betöltését és fenntartását a projekt-időszak végéig.
További információ a www.franchiseexpo.pl weboldalon található.
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.