Egy 7-Eleven franchise átvevő osztja meg nyerő tippjeit
Nem létezik 100%-os recept a sikerre, de vannak lépések, történetek, amik segítenek megérteni, mitől válik valaki sikeres vállalkozóvá. Egy ilyen történetet oszt meg- sok tanáccsal fűszerezve Odilio Alcaria számos elismerésben részesített 7-eleven franchise partner, hogy más átvevőkne is inspirációt adjon.
Alcaria számára a sikere attól függ, hogy az elvégzett munka mennyire fejleszti az üzletet. „Ez tartalmazza azt az időt is, amit bele kell fektetned, fontos megérteni, hogy nem csak pénzt, hanem időt is kell egy üzletbe fektetni” mondja.
Alcaria meghatározta a vállalkozó jelöltek szükséges képességeit: egyértelmű cél, hit önmagunkban, a fontos dolgok előtérbe helyezése, szabad gondolkodás, ellenálló képesség, és a „milliomos gondolkodásmód”.
Egy másik nyertes tipp az, hogy tanuljunk hibáinkból, hiányosságainkból. „Mi kell egy sikeres franchise vezetéséhez? Feltétlenül beszélj más átvevőkkel, és ne csak a legsikeresebbekkel. Nagyon fontos, hogy tanulj a hibáidból. Még jobb, ha tanulhatsz másoktól, hogy ne kövesd el ugyanazokat hibákat, és jobb döntéseket hozz” mondta.
Miközben váltig állítja, hogy nincs tökéletes üzlet, Alcariát mindig megnyugtatja az a tény, hogy bár napi rendszerességgel szembesülnek problémákkal az üzleteikben, „de a 7-Eleven mindig ott van, hogy támogasson minket”.
Hozzáteszi, hogy a csapatmunka, a tulajdonos és alkalmazott közötti bizalom is kulcsfontosságú tényező az üzleti siker elérésében. „Nagyon fontos a kapcsolatteremtés a dolgozókkal, nem csak az ügyfelekkel. Nemcsak a munka elvégzésének módja a fontos; hanem az is, hogyan tud harmonikusan dolgozni kollégáival. „Egy saját 7-Eleven egységgel lehetőséget kapunk arra, hogy segítsünk az embereknek munkához jutni” - mondta.
„A kommunikáción keresztül mindig megbizonyosodhatunk arról, hogy az áruházban minden rendben van. A vezetők kötelesek naponta jelentést tenni az adminisztratív problémáikról, hogy elkerüljék a későbbi problémákat és félreértéseket. Elengedhetetlen a jó kapcsolat fenntartása a munkavállalókkal, hogy megbecsülve érezzék magukat, a munkájukat, emellett egészséges közösségi tevékenységeket is szervezünk; például sportfesztiválokat, nyári kirándulást és az év végi partit” - tette hozzá.
Alcaria és felesége 2013 óta büszke franchise átvevők, négy üzletet működtetnek és tervezik az ötödik nyitását. Alcaria szerint a sikerének az egyik oka, hogy a 7-Eleven franchise modell már a kezdetektől számos előnyt kínál a vállalkozóknak.
„A franchise partnerek azonnali hozzáférést kapnak a legfontosabb forrásokhoz, ami támogatja őket a forgalom növelésében. A 7-Eleven rengeteg segítséget nyújt, képzést, műszaki támogatást és sok minden mást” - emelte ki.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
Két év alatt közel 40 százalékos árbevétel-növekedést könyvelhetett el, és további bővülés elé tekint a Fornetti Csoport.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?