Nemzetközi hálózat a stabilitás garanciája
Fotó: Neckermann Magyarország
Tovább növelte árbevételét a Neckermann Magyarország: a tavaly szeptember végén zárult, 2017/2018-as üzleti évben a társaság 18,4 milliárd forintos forgalmat ért el az egy évvel korábbi 16,2 milliárd forintot követően – mondta el Békefi Veronika, a Neckermann Magyarország ügyvezető igazgatója sajtótájékoztatón, Budapesten.
A Thomas Cook-Neckermann konszern magyarországi leányvállalata 1993-ban alakult, mára a hazai turisztikai piac meghatározó szereplőjévé vált. A Neckermann Magyarország jelenleg 26 saját és több mint egy tucat franchise egységgel (márkaüzlettel), valamint többszáz partner irodával, valamint online értékesítési felületével az ország teljes területét lefedi.
„A magyarországi Neckermann stabilitásának egyik garanciája az Európában 15 országban jelenlévő, évente 20 milliónál több utast utaztató és közel 22 ezer alkalmazottat foglalkoztató Thomas Cook nemzetközi konszern, amelynek szállodái akár a lehető legkülönlegesebb úticélokon is ott vannak. A Thomas Cook csoport nyolc saját szállodamárkája egyre hangsúlyosabb a Neckermann magyarországi értékesítésében” – emelte ki az ügyvezető igazgató.
Remo Masala, a Thomas Cook csoport kreatív igazgatója bejelentette: Cook's Club elnevezéssel új dizájn szállodamárkát hoztak létre a legfiatalabb, 25 és 39 év közötti, Y-generációnak. Idén hét hotelt alakítanak át az új dizájnnak megfelelően: Törökországban, Olaszországban, Görögországban, Spanyolországban, Egyiptomban nyílik ilyen szálloda. Közölte: 96 százalékos foglaltsággal üzemelt a tavaly tesztjelleggel megnyitott első, Cook's Club dizájn hotel Krétán.
Az új szállodák legfőbb sajátossága a dizájn mellett a fiatalos stílus, az igényes gasztronómia, és a digitális generációk minden igényét kiszolgáló szolgáltatások, mint a korlátlan wifi és a napszaknak megfelelő zene, DJ-k. A hotelben a fizetés mikrochip-karkötővel vagy előre feltöltött kártyával történik, készpénzmentesen.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
Ambiciózus tervekkel tekint a jövőbe a világelső Marriott International, melynek részét képezi Budapest is.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Novemberben lezajlott a Magyar Franchise Szövetség évzáró rendezvénye, ahol szakmai előadókkal és kerekasztal beszélgetéssel zártuk az évet.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...