Érdekes lehetőség a hirdetések világából
A hirdetéseknek erős meggyőző hatásuk van, általában komoly kommunikációs eszközként és hatékony segítőként tekintünk rájuk, megfelelően használva könnyedén elérik a kívánt eredményt. A Grupo OverNews kreatívan közelíti meg a hirdetések és általában a reklám világát, egyszerre klasszikus és friss lehetőséget kínálva ügyfeleinek a szükséges figyelem felkeltéséhez. A koncepció kezdeti sikerének eredményeként a spanyol márka két vállalati egységéhez (egyik az Alicante-i központ) már 25 franchise partner csatlakozott a hálózat hazai piacán, Spanyolországban, valamint kezdetét vette a külföldi, franchise rendszerben történő terjeszkedés is. Az expanzió már javában zajlik az Egyesült Királyságban, a következő kiszemelt piac pedig Magyarország.
Több mint 20 éves ágazati tapasztalat vezetett az OverNews koncepció, azaz egy, a direkt marketing hatékonyságát kiaknázó hirdetési rendszer megalkotásához, ami a gyakorlatban többek közt folyóirat és magazin címlapok, borítók, vagy termékek csomagolásának, esetleg étlapok-itallapok, vagy éppen gyógyszer- és betegtájékoztatók hirdetési médiumként való felhasználását jelenti. A tisztábban látás kedvéért, az OverNews rendszer hat alapterületet azonosított és különböztet meg, ahol hirdetési és promóciós szolgáltatásait nagy hatékonysággal lehet alkalmazni, mint például a sajtótermékek (újságok, magazinok, folyóiratok), hotel és vendéglátás (éttermi menük, itallapok), csomagolás (dobozok, papírtáskák), vállalati sajtó (belső hírlevelek, tájékoztatók, vállalati lapok), vagy egyéb innovatív területek (autószerviz dokumentumok, mappák, üdvözlőkártyák, receptkönyvek, tájékoztató és szórólapok, stb.).
Partnerre szabható franchise csomag
Az OverNews rendszer egy átfogó franchise csomag formájában már Magyarországon is elérhető a potenciális franchise partnerek számára. Persze vannak alapvető kritériumok, mint az elhivatottság, aktív üzletvitel és -fejlesztés, vagy az új ügyfelek felkutatása, az OverNews azonban egy rugalmas és nyereséges üzleti lehetőséget kínál. A vállalat tájékoztatása alapján ugyanis a franchise partnerek dönthetnek éves befektetésük mértékéről (ez 4-7 ezer eurós éves díjat jelent), ezzel optimalizálva üzleti kockázatukat, valamint az ezzel arányban lévő jövedelmezőségi szintet is. „Minden esetben a partnerek választják ki a kívánt befektetési szintet, és mindig annyi terméket kapnak kézhez, ami szükséges a befektetés megtérülésének és vonzó profit realizálásához. Utóbbi akár a befektetés ötszöröse is lehet” – avatott be Mario Brondani, a Grupo OverNews tulajdonosa. Hozzátette, hogy a rendszer könnyű kezelhetőségének köszönhetően a franchise partnereknek mindössze egy kétnapos képzésen kell részt venniük a franchise átadó központjában vagy a partner helyszínén.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.