A Sixt lett a legjobb

Az üzleti utazóknak szóló Business Traveller magazin a hazai turisztikai élet legjobbjait díjazta a Business Excellence díjjal. A legjobb légitársaságot, rendezvényközpontot, utazási irodát, valamint a budapesti,- és vidéki szállodákat választhatták ki a résztvevők. Több mint ezer olvasó szavazatát összesítve a legjobb autókölcsönzőnek járó díjat a Sixt kapta. Az online szavazólapon a szakmai zsűri által előre meghatározott, kategóriánként három szolgáltató közül lehetett választani, de negyedikként meg lehetett nevezni olyan szolgáltatót is, ami nem szerepelt a listában.
A díjátadóra június 20-án került sor, ahol Kelecsényi Ágnes, a magazint kiadó Turizmus Kft. marketingigazgatója köszöntötte a vendégeket, a díjakat pedig Kenderesy Nadin, a Business Traveller Hungary lapigazgatója adta át a nyerteseknek.
„A kitüntetések, díjak mindig motiváló erővel hatnak egy cég működésére, de ha azt a konkrét ügyfelek véleménye, megítélése alapján sikerül elnyerni, akkor annak még inkább kitüntetett szerepe van” – mondta a díj átvétele után Magyar Nikoletta, a Sixt Magyarország marketing vezetője, aki még hozzátette: „A Sixt Magyarországnál folyamatosan dolgozunk szolgáltatásunk színvonalának magas szinten tartásán és az innovatív intézkedések sorát is igyekszünk bővíteni. Örömünkre szolgál, hogy ennek hatása érződik, melyről a Business Excellence 2012 díj is tanúbizonyságot ad.”
(a.c.)
Forrás: Sixt sajtóközlemény

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...