Többcsillagos vállalkozás
Az Orbis Hotel Group Magyarországon és a közép-keleti-európai régió 15 további országában kizárólagos licence tulajdonosa Európa legnagyobb hotelláncának, az AccorHotels márkáinak: Mercure, Sofitel, Pullman, McGallery, Novotel, ibis, ibis Styles és ibis Budget. Małgorzata Morek, aki hosszú ideig töltötte be a régiós franchise igazgató pozícióját (és összesen 20 évet töltött el az Orbis vállalatnál) távozásával Frank Reul – korábban az Orbis román, bolgár és macedón piacokat összefogó vezetője – lett az új franchise fejlesztési igazgató a Magyarországot is magába foglaló régióban.
„Kelet-Európa egy hatalmas piac, melyet magas GDP növekedés jellemez, ami az üzleti és a szabadidős turizmus szegmensekben egyaránt erős és egyre növekvő keresletet teremt a szállodai szolgáltatások iránt. Másfelől tisztán látszik, hogy azok a fejlesztők és befektetési alapok, akik a múltban nem foglalkoztak szállodaiparhoz kapcsolódó projektekkel, most régió-szerte elismerik a szektor növekvő rentabilitását” – nyilatkozta Gilles Clavie, az Orbis SA ügyvezető-igazgatója. „Fel akarjuk gyorsítani fejlesztéseinket “asset-light” modellünkkel összhangban, valamint tovább erősíteni az AccorHotels márkák jelenlétét a régióban, és olyan feltörekvő piacokon, mint Szerbia, Horvátország, Szlovénia, Románia és Bulgária.”
Az Orbis jelenleg kilenc országban rendelkezik összesen 119 hotellel különböző kategóriákban az 1 csillagos egységektől kezdve az 5 csillagos luxusszállodákig. Magyarországon jelenleg 17 hotellel van jelen a hálózat (ezzel hazánk a varsói tőzsdén jegyzett vállalat második legnagyobb piaca), melyekhez csatlakozhat a tervek szerint a jövő év elején a Liszt Ferenc repülőtéren kialakításra kerülő ibis Styles Budapest Airport. A következő hónapokban az Orbis összesen 8 új hotel megnyitását tervezi a régióban: a magyarországi bővülés mellett két új Mercure és egy ibis Styles nyílik Romániában, egy-egy Mercure Szerbiában és Macedóniában, valamint egy Novotel és egy McGallery by Sofitel Bosznia-Hercegovinában.
Az AccorHotels hálózatához csatlakozó hotelekkel szembeni legfontosabb kritérium a létesítmény mérete és lokációja, elhelyezkedése. A franchise központ elsősorban a legalább 200 ezres lakosságszámú városokra koncentrál. A település mérete mellett legalább ugyanannyira fontos annak üzleti és turisztikai potenciálja is. A franchise rendszerben működő egységek esetében a hotelnek legalább 50 szobával kell rendelkeznie, azonban a franchise központ nyitott olyan kisebb, de fejlesztési potenciállal bíró épületek felé is, melyek tulajdonosai bővülni terveznek. Sőt, az ilyen befektetés tervezésének fázisa a legjobb alkalom az Orbis csoporttal való kapcsolatfelvételhez. A franchise szerződések általában 10 évre szólnak, az együttműködés pontos kondíciói és a kapcsolódó díjak mértéke helyszínenként különbözhetnek, és egyénileg, partnerre szabottan határozzák meg.
„A szállodapiac jó formában van Magyarországon. Valójában szinte az összes olyan piac a régióban, ahol az Orbis jelen van és fejleszteni szeretnénk, Európa leggyorsabban növekvő gazdaságai közé tartozik, és dinamikus növekedést mutat a szállodai vendégek számában” – mondta el Frank Reul, az Orbis csoport új franchise fejlesztési igazgatója. „A franchise modell és együttműködés vonatkozásában szintén egyre nagyobb érdeklődést tapasztalunk a magán- és intézményi befektetők körében. Sokuknak a vendéglátás egy új, vonzó ágazat, de ma szakértelemre, speciális eszközökre és a szakmai irányításra, profi managementre van szükség. Mi mindezt biztosítjuk franchise partnereinknek.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...