Az ERA portfóliójában a kkv-k mellett olyan nagy reputációval rendelkező cégekkel is találkozhatunk, mint az IKEA, KIA, Samsung, Virgin, Hilton vagy a Decathlon.
Hétfő
2017.07.31.
A vállalati költségmanagement legsikeresebb piaci szereplője, a nemzetközi ERA franchise hálózat három díjjal gazdagodott idén.
 

Az ERA, azaz az Expense Reduction Analysts franchise hálózat a vállalati költségmanagement ágazat piacvezetője, amely ismételten megerősítette pozícióját a világpiacon. A legsikeresebb, a cégek működési költségeinek csökkentésében jártas hálózat három jelentős díjat zsebelt be az idei évben.

Az ERA globális portfóliója a kis- és középvállalkozásoktól kezdve a multinacionális nagyvállalatokig minden gazdasági ágazatból és méretből tartalmaz ügyfeleket. 25 éves fennállása óta a céghálózat több mint 18.000 sikeres projektet valósított meg. Sikerük kulcsa, hogy ügyfeleiknek átlagosan 20 százalékos megtakarítást tudnak biztosítani, nem véletlenül, hiszen szakértelmük negyven különböző költségtípusra terjed ki, mint például reklám és média, telekommunikáció, energiaellátás, biztosítás, szállítás és logisztika, banki szolgáltatások, flottakezelés és még sok egyéb más terület.

Az ERA egyik legjobb megoldása, amely piaci előnyt biztosít a hálózat és partnerei számára, hogy az ügyfelek nem vállalnak pénzügyi kockázatot, ugyanis az ERA díjstruktúra a “nincs gyógyír – nincs fizetés” elven alapul. Az ERA elemzők juttatása az ügyfél vállalat megtakarításai alapján számított sikerdíj, így csak a sikeresen megoldott költségcsökkentés után számítanak fel jutalékot.

A folyamatosan fejlődő és terjeszkedő franchise hálózat szakértelmének és üzleti stratégiájának köszönhetően az idei évben már három díjjal gazdagodott. Az angliai ERA hálózat elnyerte a HSBC “Az év franchise hálózata” díj bronz fokozatát. Az amerikai hálózatot “World Class Franchise” díjjal tüntette ki zsinórban harmadszor a Franchise Research Institute. Ezek mellett a német ERA negyedszerre zsebelte be a “Top Consultant” díjat.

Az ERA vonzó lehetőséget lát Magyarországon és aktívan keresi master franchise partnerét. A sokszor bizonyított hálózat olyan motivált vállalkozót keres, aki képes egy sikeres üzleti vállalkozás vezetésére és a magyarországi hálózat bővítésére az ERA franchise központ folyamatos támogatása mellett. A franchise központ emellett fogadja az egyéni franchise partnerek, azaz ERA tanácsadók jelentkezését is.


Kovács Márton
journalist

legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.

népszerű a fórumban