Pénzügyi, fintech franchise határok nélkül
A Paysera egy olyan modern, innovatív vállalat, amely a technológia világát hozza el a pénzügyi szektorba, költséghatékony és megbízható megoldások létrehozásával többek közt az elektronikus fizetésekhez és online átutalási megbízásokhoz. A Paysera szolgáltatásai bárhol, bármikor elérhetőek, és közel 180 országban használják az ügyfelek. A hálózat az Európai Unió területén, így Magyarországon is keres olyan franchise partnereket, akik saját üzletük elindításával aknáznák ki a virágzó e-fizetési piacban rejlő potenciált.
Az Ecommerce Europe friss adatai alapján, az európai e-kereskedelem évi nagyjából 12 százalékkal bővül, míg a magyar piac esetén ennél valamivel magasabb, 15-20% közötti átlagos növekedés várható. Jelenleg a magyarországi e-kereskedelem volumene a teljes hazai kiskereskedelem 4 százalékát adja, leggyakrabban pedig divatárut és napi fogyasztási cikket vásárolunk online. A Paysera azonban nemcsak web-áruházak, de például éttermek, kávézók, rendezvényszervezők, stb. számára is kínál egyszerűen kezelhető fizetési rendszereket, jegyértékesítési megoldásokat, mobil számlázó alkalmazásokat. Vagy csak könnyedén intézhetjük személyes pénzügyeinket, kedvező feltételek mellett hajthatunk végre nemzetközi átutalási és deviza átváltási megbízásokat.
Amellett, hogy a Paysera platformján minden számlanyitás ingyenes, havi 30 tranzakció vagy a Paysera számlák közötti pénzátutalások szintén díjmentesek. Természetesen minden intézhető online és mobiltelefonon keresztül is, aminek köszönhetően a Paysera általában hamar a vállalatok és lakossági ügyfelek mindig rendelkezésre álló ”szövetségesévé” válik. Ennek köszönhetően a hálózat értékesítései 40 százalékkal nőttek a tavalyi évben, a vállalat jelentése alapján 5,3 millió euróra. A vállalati profit változása még szembe tűnőbb emelkedést mutat, a 2016-ban elért 461 ezer eurós üzemi eredmény közel hétszerese a 2015-ös, 69 ezer euróra rúgó eredménynek. A Paysera főbb tervei közt jelenleg hitel- és lízingszolgáltatásai folyamatos bővítése, valamint a hálózatszintű növekedés szerepel – utóbbi elsősorban franchise partnerek bevonásával.
A franchise központ információi alapján a jövőbeli magyarországi franchise partnerek teljes hozzáférést kapnak a Paysera online platformjaihoz és a teljes kereskedelmi rendszerhez. A franchise központ biztosítja a szükséges támogatást az engedélyeztetési rendszer, az integráció és egységesítés, valamint az infrastruktúra területeken. A franchise partnereknek lehetőségük lesz arra, hogy nemzetközi bankokkal és más üzleti partnerekkel dolgozzanak együtt, valamint megkapnak minden szükséges oktatási, marketing és értékesítési anyagot.
A franchise partnereknek rendelkezniük kell a megfelelő szemlélettel, vállalkozásvezetői tapasztalattal és befektetési képességgel – a csatlakozó magyarországi partnerek minden költséget magába foglaló beruházása nagyjából 200 ezer euró összegű befektetést jelent.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.