A Fornetti 2001-ben jelent meg (a magyar alapítású vállalat elsőszámú külföldi piacának számító) Romániában, és jelenleg a legelterjedtebb és az egyik legnépszerűbb franchise márka az országban. Már többszáz Fornetti franchise átvevő tevékenykedik a román piacon, a vállalat képviselői folyamatosan keresik a további partnereket.
Csütörtök
2016.11.17.
A magyarországi sikerek után Romániában vehette át a legjobb pékipari vállalkozásnak járó díjat a Fornetti leányvállalata.
 

15 százalékos rendszerszintű növekedés, új piacok, új bolttípus és termékcsalád bevezetése, az Év Franchise Hálózata Díj elnyerése Magyarországon - mindezt egy év leforgása alatt tudta felmutatni a 2015-ös felvásárlása óta új tulajdonosa zászlóshajójává váló Fornetti, és nincs megállás: legújabban a Román Országos Kereskedelmi Kamara ismerte el a csoport romániai leányvállalatának 2015. évi teljesítményét a legjobban teljesítő pékipari vállalkozásnak járó díj odaítélésével. A Fornetti teljesítményét az ipari nagyvállalatok kategóriában, a kenyértermékeket, süteményeket és friss péktermékeket gyártó vállalkozások között értékelte a legjobbra a romániai szakértői döntőbizottság.

A romániai országos kereskedelmi kamara mellett korábban, ugyanabban a kategóriában a Temes megyei kereskedelmi kamara is a régió legjobbjának választotta a Fornetti Romániát, ezzel ismerve el a vállalat területi értékteremtését. „Ez az elismerés fontos irányjelzője annak, hogy a Fornetti Románia jó úton jár. Külön öröm számunkra, hogy ezt a független szakértői döntőbizottság országos és régiós szinten is elismerte. Az elmúlt 14 hónap alatt közel egymillió euró értékű beruházás keretében modernizáltuk a gyártósorokat, amivel havonta 600 tonnával tudtuk növelni a termelésünket” – emelte ki Tóth Csaba, a Fornetti Románia ügyvezető igazgatója, aki hozzátette, ezt az eredményt a Fornetti Csoport magyar, román és bolgár tagvállalatainak szoros együttműködése segítette elérni.

Sebastian Gooding, a teljes Fornetti Csoport ügyvezető igazgatója, az Aryzta Csoport közép-kelet-európai vezetője a díj elnyerése kapcsán kiemelte: „Ez az elismerés elsősorban a romániai munkatársak érdeme, de bizonyítja azt is, hogy a Fornetti csoportszinten egy erős vállalkozás. A szigorú minőségpolitika sztenderdek és elvárások mindhárom ország – Magyarország, Románia és Bulgária – esetében is egyformák. Nem véletlenül lett a Fornetti az Aryzta Csoport közép-kelet-európai szervező centruma, zászlóshajója.”


legolvasottabb

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.