Lehetőség Varsóban
Október 13-15. között immár tizennegyedik alkalommal kerül megrendezésre Közép és Kelet Európa legnagyobb franchise kiállítása a lengyel fővárosban. A varsói Franchise Expo 2016 egyedülálló lehetőséget kínál azoknak a magyarországi vállalkozóknak, cégeknek és befektetőknek, akik egy franchise licence megvásárlásán és hazai bevezetésén gondolkoznak, valamint azoknak a hálózatoknak is, amelyek a lengyel piacon fejlesztenék márkájukat.
A franchise expóra kilátogatók három napon keresztül találkozhatnak sikeres franchise hálózatok képviselőivel, és választhatják ki a számukra leginkább megfelelő üzleti koncepciót. A vásáron több mint 150 kiállító vesz részt, melyek közül sokan a magyar piacon is aktívak (mint például a Burger King, a Coffeeshop Company, a Curves, a SPAR vagy a Duna House csoport által nemrég felvásárolt Metrohouse), vagy Magyarországon is elérhető franchise ajánlatuk. Utóbbira példa a hét feltörekvő és jól ismert amerikai gasztro-márka (mint a Dairy Queen vagy Denny’s), valamint egy trambulin-park hálózat régiós fejlesztéséért felelős EGS vállalat is, melynek képviselői a magyarországi érdeklődőket is szívesen fogadják kiállítói standjuknál. A franchise vásár évek óta több mint 7 000 olyan látogatót vonz, akik üzletüket, vállalkozásukat fejlesztenék, esetleg új befektetési lehetőséget keresnek.
Azonban a Franchise Expo 2016 nemcsak jelenlegi és jövőbeli vállalkozóknak szól, hanem egy sokkal szélesebb közönségnek: azoknak, akik kíváncsiak az üzleti élet legújabb nemzetközi és lokális trendjeire. A franchise iránt érdeklődő vállalkozók találkozhatnak az ágazat prominens személyiségeivel, személyes megbeszélések keretében kérhetik ki tanácsukat, véleményüket egy-egy konkrét problémával kapcsolatban. Emellett, a Franchise Fórum keretein belül a látogatók kerekasztal beszélgetéseken vehetnek részt, franchise és kapcsolódó ágazati szakértőktől kérdezhetnek, bővíthetik ismereteiket a hálózat- és vállalkozásfejlesztésről, márkaépítésről, üzletvezetésről.
A kiállítás fő szervezője a PROFIT system, Közép-Kelet Európa vezető franchise tanácsadója, és kiadója – több más franchise hírportál, magazin és szaklap mellett – a Franchising.hu franchise portálnak is. A Franchising.hu képviselői szintén részt vesznek a rendezvényen, ezzel is támogatva a magyar kiállítókat és látogatókat. A PROFIT system szervezésében a franchise expó novemberben a Cseh Köztársaság felé veszi az irányt, a sorozat következő állomása a prágai Franchising Fair 2016.
A varsói Franchise Expo 2016 a Kultúra és Tudomány Palotában kerül megrendezésre, parkolási lehetőség biztosított. A franchise kiállítás 10:00 és 17:00 óra között látogatható október 13-án és 14-én, míg 15-én 15:00 órakor ér véget a háromnapos ”franchise-fiesta”. További információkért, kérjük keresse szerkesztőségünket; a folyamatosan frissülő kiállítói listát is tartalmazó részletes programról a rendezvény honlapján tájékozódhat.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A DIVANI&SOFA' International olasz luxusbútor hálózat sikeres működése után most a határokon túlra helyezi a fókuszt.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...