Franchise márkák szállodásoknak

4.000 szállodát és 570.000 szobát tartalmazó portfóliójával a francia Accor Hotels csoport Európa legnagyobb és a világ egyik vezető szállodalánca. A hálózat a világ 95 országában van jelen az ágazat néhány legismertebb és legelterjedtebb márkájával (mint a Sofitel, Novotel, Mercure, Pullman, M Gallery vagy az Ibis), melyek minden kategóriában kínálnak szálláslehetőséget a vendégeknek a gazdaságos, ”budget” hotelektől kezdve a luxusszállodákig. Az Accor több csatornán keresztül is folyamatosan erősíti jelenlétét a nemzetközi piacokon, így a saját szállodák nyitása mellett nagyban hagyatkozik menedzsment- és franchise együttműködésekre is. A közép- és keleteurópai régióban a franchise modellé a főszerep, melynek segítségével – és a 2014 végén mester franchise partnerré vált lengyel Orbis Hotels Group vezetésével – bővítenék a hálózatot; többek között Magyarországon is.
Az Orbis Hotels Group versenyképes kondíciókat, globális értékesítési hálózatot, értékes know-how-t, hatékony eszközöket, valamint nemzetközi szabványokat kínál franchise partnereinek – másszóval a minőség, így pedig az ügyfélelégedettség garanciáját. A franchise együttműködés további előnye a műszaki és IT tanácsadás, az alkalmazottak képzése az Accor Akadémián, de a szállodatulajdonosok profitálhatnak az Accor kiterjedt foglalási rendszeréből vagy a többmillió tagot számláló „Le Club” hűségprogramjából is.
A franchise koncepció rugalmas együttműködést ígér az újonnan épülő és a már működő szállodák tulajdonosainak is. „A csatlakozási folyamat során elsősorban az adott egység méretére és elhelyezkedésére összpontosítunk. A már meglévő szállodákban néhány módosítást, átalakítást hajtunk végre a nemzetközi sztenderdek adaptálásával. Fontos a szállodai design, a szobák száma, valamint a felújítás és bővítés lehetősége. Az építkezés alatt álló szállodák potenciáljuk (méret, épület állapota, helyi verseny) alapján kerülnek elbírálásra" – avatott be Malgorzata Morek, az Accor Kelet-Európáért felelős franchise fejlesztési igazgatója.
A szállodalánc legrugalmasabb és egyben legnépszerűbb márkái a Mercure és az ibis Style, melyek elsősorban azoknak a hoteltulajdonosoknak lehetnek vonzóak, akik szeretnék fenntartani befolyásukat a szálloda stílusára és designjára vonatkozóan – de közben egyéniségüket összekötnék egy nemzetközi márka erejével is. „A franchise partnerek költségoptimalizálással is számolhatnak, ahogy a fejlesztések időben történő megvalósításával is. Együttműködésünk biztosítja, hogy a szálloda felkerüljön az Accor Hotels értékesítési csatornáira és elérhető legyen a főbb foglalási rendszerekben” – tette hozzá a franchise igazgató.
A közép- és keleteurópai régióban az Accor összesen 30 franchise- és managementszerződést kötött az elmúlt közel négy évben, úgy már meglévő szállodák tulajdonosaival, ahogy újonnan épülő hotelek befektetőivel is. A hálózatfejlesztés célja a folytonos bővülés a régió országaiban, így Magyarország mellett Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, a Balti-államokban, Romániában, Macedóniában és Bulgáriában; valamint, hogy megvesse a lábát olyan ezidáig még meghódítatlan piacokon, mint Horvátország vagy Szerbia.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...