Franchise márkák szállodásoknak

4.000 szállodát és 570.000 szobát tartalmazó portfóliójával a francia Accor Hotels csoport Európa legnagyobb és a világ egyik vezető szállodalánca. A hálózat a világ 95 országában van jelen az ágazat néhány legismertebb és legelterjedtebb márkájával (mint a Sofitel, Novotel, Mercure, Pullman, M Gallery vagy az Ibis), melyek minden kategóriában kínálnak szálláslehetőséget a vendégeknek a gazdaságos, ”budget” hotelektől kezdve a luxusszállodákig. Az Accor több csatornán keresztül is folyamatosan erősíti jelenlétét a nemzetközi piacokon, így a saját szállodák nyitása mellett nagyban hagyatkozik menedzsment- és franchise együttműködésekre is. A közép- és keleteurópai régióban a franchise modellé a főszerep, melynek segítségével – és a 2014 végén mester franchise partnerré vált lengyel Orbis Hotels Group vezetésével – bővítenék a hálózatot; többek között Magyarországon is.
Az Orbis Hotels Group versenyképes kondíciókat, globális értékesítési hálózatot, értékes know-how-t, hatékony eszközöket, valamint nemzetközi szabványokat kínál franchise partnereinek – másszóval a minőség, így pedig az ügyfélelégedettség garanciáját. A franchise együttműködés további előnye a műszaki és IT tanácsadás, az alkalmazottak képzése az Accor Akadémián, de a szállodatulajdonosok profitálhatnak az Accor kiterjedt foglalási rendszeréből vagy a többmillió tagot számláló „Le Club” hűségprogramjából is.
A franchise koncepció rugalmas együttműködést ígér az újonnan épülő és a már működő szállodák tulajdonosainak is. „A csatlakozási folyamat során elsősorban az adott egység méretére és elhelyezkedésére összpontosítunk. A már meglévő szállodákban néhány módosítást, átalakítást hajtunk végre a nemzetközi sztenderdek adaptálásával. Fontos a szállodai design, a szobák száma, valamint a felújítás és bővítés lehetősége. Az építkezés alatt álló szállodák potenciáljuk (méret, épület állapota, helyi verseny) alapján kerülnek elbírálásra" – avatott be Malgorzata Morek, az Accor Kelet-Európáért felelős franchise fejlesztési igazgatója.
A szállodalánc legrugalmasabb és egyben legnépszerűbb márkái a Mercure és az ibis Style, melyek elsősorban azoknak a hoteltulajdonosoknak lehetnek vonzóak, akik szeretnék fenntartani befolyásukat a szálloda stílusára és designjára vonatkozóan – de közben egyéniségüket összekötnék egy nemzetközi márka erejével is. „A franchise partnerek költségoptimalizálással is számolhatnak, ahogy a fejlesztések időben történő megvalósításával is. Együttműködésünk biztosítja, hogy a szálloda felkerüljön az Accor Hotels értékesítési csatornáira és elérhető legyen a főbb foglalási rendszerekben” – tette hozzá a franchise igazgató.
A közép- és keleteurópai régióban az Accor összesen 30 franchise- és managementszerződést kötött az elmúlt közel négy évben, úgy már meglévő szállodák tulajdonosaival, ahogy újonnan épülő hotelek befektetőivel is. A hálózatfejlesztés célja a folytonos bővülés a régió országaiban, így Magyarország mellett Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, a Balti-államokban, Romániában, Macedóniában és Bulgáriában; valamint, hogy megvesse a lábát olyan ezidáig még meghódítatlan piacokon, mint Horvátország vagy Szerbia.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...