Tovább hódít a Bubbles

Kevesebb, mint egy hónappal a negyed-századik üzletnyitást követően, egy újabb franchise partnerrel gyarapodott a Bubbles család, ezúttal az ország keleti régiójában. „A hét elején egy újabb franchise partnerrel írtunk alá megállapodást. Az ő franchise üzlete Debrecenben fog nyílni” – osztotta meg a magyar márka képviseletében Szirmai Attila, és hozzátette, „így összesen már két partnerünk van: egy Sopronban és egy Debrecenben.”
Az első önkiszolgáló Bubbles mosoda 2011-ben nyitotta meg kapuit azzal a céllal, hogy egy új formában honosítsa meg a közösségi mosás élményét Magyarországon. Az első évek tapasztalatain felbuzdulva a vállalat 2014 májusában kezdett bele egy országos hálózat kiépítésébe, amivel a következő években – franchise partnerek bevonásával – egy 100 egységből álló hálózat, és így az országos lefedettség megvalósítása a cél.
A Bubbles franchise rendszerével minden legalább 15-20 ezer lakosú településen van lehetőség egy saját Bubbles mosoda kialakítására. A hálózat elsősorban olyan franchise partnereket keres, akik motiváltak és képesek az üzleti sztenderdek alapján történő üzemeltetésre. Egy Bubbles üzlet megnyitása nagyjából 22 – 27 millió Ft beruházást igényel, ami függ az adott üzlethelyiség egyéni adottságaitól és tulajdonságaitól. A befektetés tartalmazza az üzlet teljes kialakítását, felszerelését és a franchise belépési díjat.
A Bubbles partnerek és üzleteik számára a franchise központ kezdeti és folyamatos támogatást is biztosít: képzéseket, egységes alapanyag beszerzést, modern üzemeltetési lehetőséget, standardizált folyamatokat és háttérszervizt, IT és biztonsági rendszert, országos marketing aktivitást, valamint folyamatos fejlesztéseket.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
A fitneszipar jelenleg példátlan növekedést él meg, és a pilates áll a változások élvonalában. De mi teszi ezt a mozgásformát ennyire vonzóvá befektetők és sportolók számára egyaránt?
Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...