nemzetközi
Az egymilliárd fontos határ
Szédületes iramú expanzió, 22%-os növekedés az értékesítésben és éleződő verseny a Starbucksszal – a Costa Coffe 2012/13-as üzleti évének mérlege.
Franchise márkák a legjobbak között
Több franchise márka is bekerült a TOP100 legértékesebb márka közé. A McDonald’s magasan a mezőny előtt.
Együtt, közösen
Megtartotta éves első ülését a Franchise Világtanács. Bejrútban nyilatkozatot fogadtak el a franchise fejlődéséről és fejlődéséért.
Magyar ízek külföldön
A Paprika Gourmet delikátesz nem csak a magyar élelmiszerek, hanem a magyar kultúra nemzetközi nagykövete is.
Többmilliárdos piacon
Az IKEA több éves várakozás után megkapta az indiai hatóságoktól az országban való befektetésekhez szükséges utolsó engedélyt is.
Jótékonysági projektbe kezdett a Starbucks
A cég elindított egy hosszú távú kampányt, amely révén minden látogató adományozhat egy ingyen kávét.
Londonban nyitott a magyar szolárium franchise
Sorra nyílhatnak a KiwiSun szalonok Nagy-Britanniában, így egy újabb magyar cég bizonyíthat a határokon túl.
Újabb kürtöskalács hálózat nyílik
De megint nem Magyarországon. Ezúttal Horvátországban épül franchise hálózat a magyar különlegesség köré.
Megingó Tesco birodalom
Az amerikai bukás után most úgy tűnik, a brit vállalat új üzleti modellekkel próbálja fenntartani növekedését. Magyarországon stabil a hálózat.
Franchise vásár statisztikák
Nemrég befejeződött a legnagyobb európai franchise kiállítás és vásár Párizsban. Nézzük, mit mondanak a számok.
420 ötlet Párizsban
Párizs ad otthont ezekben a napokban Európa legnagyobb franchise eseményének. A legújabb franchise trendek és koncepciók a világ minden tájáról.
Összebarátkozott a Starbucks és a New York Times
Ingyenes New York Times jár a kávé mellé a Starbucks vendégeinek.
Sikeres franchise vásár
Befejeződött a Franchise expó Brno-ban. Kiemelkedő magyar stand és közel 60 franchise koncepció.
A Tesco számol a gasztronómiával
A Tesconak nagy étvágya van a franchise-hoz. A brit élelmiszervállalat megvásárolta egy étteremhálózat licence jogait.
Új piacon a McDonald’s
A gyorsétterem óriás megnyitja első éttermét Szibériában, miközben Oroszország többi részén is lendületesen bővíti hálózatát.
A név a garancia
Az Yves Rocher egy új támogatási formát vezet be partnerei számára a Cseh Köztársaságban. Megkönnyítik a bankgarancia megszerzését.
Tovább hódít a CCC
Négy országban franchise partnerek nyitnak üzleteket, másik négyben pedig saját boltokkal jelenik meg a hálózat. Magyarországon 2015-re országos lefedettség.
Párizsba özönlenek az üzletemberek
A Franchise Expo Paris 83 ország befektetőit és vállalkozóit hozza össze.
Big Mac egyenesen az asztalig
Öt hétig pincérek szolgálnak fel egy ausztráliai McDonald’s-ban.
Drive-in bevásárlás az Auchanban
A francia kiskereskedelmi óriás, az Auchan bejelentette, hogy az áruházlánc fejlődésének részeként új típusú üzlet-hálózatot indít.