30 millió kkv a Facebook-on

Előretekintve, Dany Levy elmondta, csapatának kiemelt fókusza a mobilalkalmazások fejlesztése és gyarapítása lesz, ugyanis 19 millió Facebook profillal rendelkező kisvállalkozás aktív mobil eszközön, okostelefonon is.
Szombat
2014.06.14.
Jelenleg 30 millió kisvállalkozás van jelen a Facebook közösségi oldalon, amelyek közül 19 millió mobilon is aktív.
 

Dany Levy, a Facebook kisvállalkozásokért felelős igazgatója a hónap elején, egy rendezvényen elmondta, hogy a vállalat közösségi oldala már 30 millió aktív adatlappal rendelkező kisvállalkozást (SMB-t) tömörít. Ez 5 millióval több a tavaly novemberi adathoz képest, amikor a Facebook először kezdte el használni a jelenleg is hatályos, kkv-k besorolására vonatkozó definícióját (korábban ugyanis a Facebook nem számolta azokat az e-kereskedelmi üzleteket, amelyek csak online áruházzal rendelkeztek, üzlethelyiséggel nem).

Előadásában a kisvállalkozásokért felelős igazgató kitért arra, hogy az elmúlt hónapokban a Facebook igyekezett még inkább proaktívnak bizonyulni – kezdetben a kisvállalkozások divízió igazából csak azért létezett, hogy áttekintse és jóváhagyja a reklámhirdetéseket, de „egy jelentős fejlődésen mentek keresztül, egyre szorosabban működnek együtt a kisvállalkozásokkal, és biztosítsanak számukra minden szükséges információt.”

A rendezvényen az újságírók leginkább arra voltak kíváncsiak, miért van az, hogy most már jóval kevesebb embert érnek el a posztok, tartalmak akkor, ha nem fizetünk külön azok kiemeléséért, reklámozásáért. A Facebook ezt a csökkenést hivatalosan a felhasználók és állapotfrissítések, bejegyzések növekvő számának tulajdonította (tehát csak több tartalom versenyzik a felhasználók figyelméért), így nem volt meglepő, hogy Dany Levy is hasonló magyarázattal állt elő.

Azonban, ha ez a trend folytatódik, végül elérhetünk-e arra a pontra, amikor a fizetett hirdetés lesz az egyetlen módja egy vállalkozásnak arra, hogy elérje követőit? A kisvállalkozásokért felelős igazgató elmondta, nehéz megjósolni a jövőt, de azt hangsúlyozta, hogy a Facebook ”csak olyan változtatásokat fog alkalmazni, amivel vonzó marad az emberek számára.” Kiemelte emellett, hogy a Facebook reklámokkal a vállalkozások „akkora, előre kiszámítható közönséget érnek, amekkorát akarnak.” (A cég egyelőre nem adott ki frissített adatokat a Facebook-on hirdető kisvállalkozások számáról, ez a szám novemberben egymillió volt.)

Előretekintve, Dany Levy elmondta, csapatának kiemelt fókusza a mobilalkalmazások fejlesztése és gyarapítása lesz, ugyanis 19 millió Facebook profillal rendelkező kisvállalkozás aktív mobil eszközön, okostelefonon is. 


népszerű a fórumban

A Fornetti recept

A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Lengyel postacég lép a magyar piacra

Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...

3 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Pályázat mikrovállalkozásoknak

Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...

3 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?

Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Atipikus foglalkoztatás

április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?

Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat

A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak

Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...

4 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.