A színeknek hatásuk van az emberek benyomásaira, érzéseire – helyes alkalmazásuk pedig pozitív és ösztönző hatással van az oldalon szörföző látogatókra. A márkák által használt legfontosabb színek a piros, sárga, kék, valamint a fekete és fehér különböző kombinációi.
Piros: a figyelem felkeltése. A piros szimbolizálja a szenvedélyt, energiát, ragyogást, gyors kommunikációt és cselekvés-készséget.
Narancssárga: többféle érzéseket is kelthet alkalmazásától függően, mint például spontaneitást és a gyors döntéshozatal benyomását vagy életerő, spontaneitás és erős önértékelés kombinációját. Ezt a színt a web áruházak gyakran használják a vásárlás, fizetés opciókhoz.
Sárga: pozitív energiát, frissességet és kreativitást közvetít. A weboldalon a sárga részek magukra vonják a figyelmet, de nem hat automatikusan pozitívan az értékesítésre. A sárga színt ugyanis gyakran társítják az átveréssel és szándékossággal is.
Jól működik pszichológus és tanácsadó cégek oldalain, ez a kedvenc színe azoknak az embereknek, akik jó tanácsadók, képesek meghallgatni és segíteni.
Zöld: a jólét és presztízs szimbóluma. Kihangsúlyozza a gazdagodás, növekedés utáni vágyat és a lehetőségek maximális kihasználását. A szépségszalonok vagy például bio-boltok weboldalain szintén előszeretettel használják, ugyanis egy erős kapcsolatot sejtet a természettel és egy egészséges életvitellel.
Kék: gyakran használt szín bankok és biztosítók weboldalain. Bizalmat kelt, felelősséget, megbízhatóságot és biztos működést jelent. Remekül működik azoknál a web áruházaknál is, ahol a vásárlók nem tekinthetik meg és vehetik át a megrendelt terméket egy üzletben, csak interneten keresztül tudnak vásárolni.
Szürke: semleges szín, amit ha egy másik színnel kombinálunk, egy kontrasztos hátteret ad. Az elegancia, profizmus és magas minőség szimbóluma. Jól működik a felsőkategóriás, luxus termékeket árusító web áruházak oldalain.
Fekete: egyrészt „időtlenséget” és nagy tapasztalatot jelent, sokat használják kifinomult, szokatlan termékek vagy szolgáltatások promóciójához. Másrészt viszont, a feketét sokan az érzelemmentesség színének tartják, egy erős akaratot, de távolságot is szimbolizálva, ezért a weboldalak takarékosan, csak keveset használják.
-AWH-
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A logó az első, ami eszébe jut az embereknek egy márkáról, éppen ezért fontos, hogy pozitív emlékként megragadjon a vásárlók fejében.
A Waffle House nálunk kevésbé ismert franchise, de a tengeren túl már több, mint 60 éve van a piacon és 2000 éteremmel büszkélkedhet Amerika-szerte. Ám ez a hálózat rendelkezik a legbizarrabb történetekkel, eseményekkel és vendégekkel.
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Dollár milliók voltak a számláikon, mégis pazarló életüknek és sikertelen befektetéseiknek köszönhetően mindent elvesztettek.
A jövő reménységeinek kínál segítséget a FIVOSZ és a Fiatal Vállalkozók Hete.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...