Összefogás a jövő vállalkozóiért
A Felelős Családi Vállalkozásokért Magyarországon Egyesület (FBN-H) alapvető célként tűzte ki a vállalkozói lét népszerűsítését a hazai fiatalok körében. Több érv is szól a fiatalok kiemelt támogatása mellett. Először is, Magyarországon a 18 – 35 év közöttiek vállalkozói kedve rendkívül alacsony: kevesebb, mint 4 százalékuk indít, vagy tervez saját vállalkozást, mely európai és amerikai viszonylatban is nagyon alacsony szám. Másodszor, a rendszerváltást követően indított családi vállalkozások generációváltás előtt állnak, így szükségszerűvé válik az új generáció felkészítése a tudatos vállalatirányításra és a felelős tulajdonlásra. Ezért, az FBN-H szervezeti összefogás keretében támogatja az ifjúságfejlesztési egyesületek munkáját. Jelenleg a FIVOSZ (Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége), a JAM (Junior Achievement Magyarország) és a MICE (Meszaros International Center of Entrepeneurship) szervezetekkel dolgozik együtt.
Az FBN-H - egyesületről lévén szó – direkt módon nem támogathatja anyagilag az említett alapítványokat. Amiben viszont nagy szerepe lehet a közös cél érdekében, hogy kiterjedt kapcsolatrendszeréből olyan vendégelőadókat kér meg felszólalásra, akik példaképként szolgálhatnak a fiataloknak, ezáltal kézzelfogható perspektívát nyújtva számukra. Ezen felül, helyszínt biztosítanak a fenti szervezeteknek rendezvényeik megvalósításához, valamint felhívják a tagjaik figyelmét a támogatásukra.
Kezdő vállalkozóként célravezető lehet egy franchise rendszerben működő céget alapítani. Amellett, hogy kevesebb kockázattal jár egy már kiépített brand átvétele, kiváló lehetőséget biztosít az egyénnek, hogy megismerje , mivel jár a gyakorlatban egy cég vezetése és ezáltal feltérképezze, hogy saját kvalitásainak megfelelő ágazatban kezdte-e meg részvételét az üzleti életben.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A logó az első, ami eszébe jut az embereknek egy márkáról, éppen ezért fontos, hogy pozitív emlékként megragadjon a vásárlók fejében.
A Waffle House nálunk kevésbé ismert franchise, de a tengeren túl már több, mint 60 éve van a piacon és 2000 éteremmel büszkélkedhet Amerika-szerte. Ám ez a hálózat rendelkezik a legbizarrabb történetekkel, eseményekkel és vendégekkel.
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Dollár milliók voltak a számláikon, mégis pazarló életüknek és sikertelen befektetéseiknek köszönhetően mindent elvesztettek.
A jövő reménységeinek kínál segítséget a FIVOSZ és a Fiatal Vállalkozók Hete.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...