Helyezze a jövőt új megvilágításba!
3 millió forintos fődíjért szállhat versenybe bárki, aki rendelkezik olyan üzleti ötlettel, elképzeléssel, amely legalább 1 millió magyar életét tehetné jobbá 2015-ig és valamilyen konkrét problémára ad választ. Kiemelt cél a speciális helyi vagy hazai jellegzetességek (pl. földrajzi elhelyezkedés, természeti adottságok, szokások, egészségügyi vagy gazdasági helyzet) jelenlegi, konkrét lehetőségeinek kihasználása. A kezdeményezés része a társadalmi felelősségvállalás, így a pályázatokban szereplő elképzelések nem mehetnek bármely társadalmi réteg kárára.
Olyan tervezett vagy létező üzleti megoldásokat keresnek, amelyekről elmondható, hogy a hazai vállalkozási keretek között megvalósíthatóak, finanszírozhatóak és tervezhetőek. Az üzleti megoldással kapcsolatban fontos, hogy bizonyítottan már működő technológia legyen, ami a piaci bevezetési folyamat elején jár, elindítása és működtetése pedig hazai és európai uniós forrásokból megvalósítható legyen.
A pályázat menete:
- Alapszakasz – Szeptember 10-Október 10.
A pályázat első időszakában beérkezett munkák közül a Primus Capital és a Metropol szakértőiből álló zsűri kiválasztja az általa legígéretesebbnek tartott 10 projektet. - Felkészülés – Október 15-19.
A 10 db döntőbe jutott pályázó részletesen is kidolgozza üzleti megoldását, valamint egy-egy rövid prezentációt készítenek azok bemutatására. - Konzultáció – Október 25-26.
A döntősök személyes konzultáción vesznek részt, prezentációs készségek fejlesztéséhez kapnak tanácsokat, valamint felkészülnek a záróeseményre. - Döntő – November 14.
A döntőre, mely egyben a pályázat záróeseménye, a szervezők és partnercégeik képviselői kapnak meghívást. A szakmai közönség előtt a 10 legjobb anyag egy-egy rövid prezentáció formájában kerül bemutatásra, majd a zsűri kiválasztja a győztes pályázatot.
A fődíj 1 millió forint készpénz és 2 millió forint vállalatépítési és prezentációs tanácsadási szolgáltatás.
További információ és jelentkezés: www.alapajovohoz.hu
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Egy vállalkozás túlélését sokszor nem egy jó ötlet, hanem egy jó üzleti terv teszi lehetővé.
Számos buktatója lehet annak, ha a személyiségünkhöz nem illeszkedő franchise-hoz csatlakozunk.
Nehéz pontosan megmondani, hogy mekkora összeget kell különböző marketing eszközökre költeni egy franchise partner megszerzéséhez. Ám most egy amerikai kutatás megpróbál tiszta vizet önt a pohárba.
Összeszedtük azokat a tényezőket, melyekre érdemes figyelni mindenkinek, aki egy franchise rendszerhez való csatlakozásban gondolkodik.
Ezeket a kérdéseket mindenképpen tegye fel a csatlakozást megelőzően.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...