Névjegykártya útmutató

Senki sem tud elképzelni egy olyan üzleti tárgyalást, ahol a felek nem cserélnek névjegykártyát egymással. Persze az üzleti életben névjegykártya nélkül is lehet érvényesülni, de kellemetlenül fogja érezni magát, ha egy üzletfele átnyújtja saját névjegyét és ezt a gesztust nem tudja viszonozni. Az idők végezetéig nem mondhatja üzletpartnereinek, hogy éppen kifogyott a névjegykártyákból és most készülnek az újak a nyomdában.
Tervezés és nyomtatás
Különböző számítógépes programok segítségével saját magunk is megtervezhetjük névjegykártyánkat, de természetesen arra is van lehetőségünk, hogy a nyomdában segítséget kérjünk a design kialakításában. Ők több tucat sablonnal rendelkeznek, melyek közül szabadon válogathatunk, de kérésre saját elképzeléseinket is megvalósítják - általában a tervezésért nem számolnak fel extra költséget. A kártyák darabára arányosan csökken a mennyiség növelésével, azonban nem érdemes egyszerre túl nagy mennyiséget berendelni, mert megváltozhatnak a kártyán feltüntetett adatok és az nem kelt pozitív benyomást, ha kézzel átírt információkkal nyújtjuk át névjegyünket.
100 db névjegykártya nyomtatása 3000-4000 forint között mozog - attól függően, hogy fekete-fehér vagy színes tintát használunk, illetve hogy milyen minőségű papírra nyomtatunk.
Csak a lényeges információ
A névjegykártya nem szolgál hirdetési felületként, ezért ügyeljünk arra, hogy csak a releváns információkat tartalmazza: keresztnév, vezetéknév, pozíció, cégnév, székhely, és elérhetőségek. A legprofesszionálisabb névjegykártyákat fehér selymes tapintású papírra nyomtatják. Ha cégünk logóját is rátesszük, akkor annak a bal felső sarokban kell elhelyezkednie. A névjegykártya sztenderd mérete 5cm x 9cm, de semmiképp se legyen nagyobb 10cm x 6cm-nél, mert akkor nem fog beleférni a névjegytartóba.
A névjegykártya átnyújtása
Elsőként mindig az idősebb félnek kell átnyújtania névjegykártyáját, általában a tárgyalás megkezdése előtt. Ügyeljünk arra, hogy mindig kézbe adjuk a kártyát és soha ne tegyük csak le az asztalra, mert ez annak a jele, hogy tapasztalatlanok vagyunk az üzleti életben. Amikor megkaptuk a névjegykártyát olvassuk el, hogy mi áll rajta és a tárgyalás végéig tartsuk jól látható helyen, ha esetleg a tárgyalás alatt fel kéne idéznünk a partnerünk nevét, vagy pozícióját.
(a.c.)
Forrás: www.franchising.pl
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A logó az első, ami eszébe jut az embereknek egy márkáról, éppen ezért fontos, hogy pozitív emlékként megragadjon a vásárlók fejében.
A Waffle House nálunk kevésbé ismert franchise, de a tengeren túl már több, mint 60 éve van a piacon és 2000 éteremmel büszkélkedhet Amerika-szerte. Ám ez a hálózat rendelkezik a legbizarrabb történetekkel, eseményekkel és vendégekkel.
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Dollár milliók voltak a számláikon, mégis pazarló életüknek és sikertelen befektetéseiknek köszönhetően mindent elvesztettek.
A jövő reménységeinek kínál segítséget a FIVOSZ és a Fiatal Vállalkozók Hete.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...