A kereskedelmi vásárokon és kiállításokon való részvétellel a rendszergazdának lehetősége van teljes egészében prezentálnia ajánlatát lehetséges átvevőinek. A közvetlen tárgyalások során lehetőség van arra, hogy a franchise információk részletes átbeszélése mellett, a felek megismerjék egymás üzleti és személyes elvárásait is. A franchise börzék remek alkalmat kínálnak arra, hogy személyesen találkozzanak a felek, szorosabb kapcsolatot, együttműködést alakítsanak ki vagy megkössék az üzletet, aláírják a franchise szerződést.
Franchise rendszerek bemutatásához a legkönnyebben elérhető és leggyakoribb kommunikációs forma a média.
Használt formái a következők:
Reklám a médiában:
Az átvevők felkutatásához gyakran használt módszer a saját egység hirdetési pontként való használata. Ez a módszer azért hatékony, mert könnyedén el lehet érni vele az adott célcsoportot. A potenciális franchise átvevők amellett, hogy értesülnek a lehetőségről, betekintést is nyerhetnek a hálózat egy értékesítési pontjának működésébe.
- Expók és kiállítások
- Hirdetés a médiában
- a hálózat reklámozásához termékpromóció (tv, rádió, internet, újság);
- hirdetés arról, hogy a vállalkozás franchise partnereket keres (internet, sajtó);
- cégprezentáció (valamely ágazatnak – pl. franchise – szentelt sajtó, internet).
- Tv – leggyakrabban vállalati reklámozáshoz és termékpromócióhoz használt, viszonylag drága;
- Rádió – általában televízióban vagy a sajtóban megjelent kampányok támogatásához használt média típus;
- Sajtó – folyóiratok, újságok, magazinok franchise átvevők felkutatásához, a cég bemutatásához, termékek népszerűsítéshez;
- Internet – leggyorsabban fejlődő média típus, franchise átvevők felkutatásához, a cég bemutatásához, termékek népszerűsítéséhez. Legnagyobb előnye az alacsonyabb költségek és az adott célcsoport elérése.
- Hirdetés saját üzletekben
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Egyre több vállalat dönt franchise együttműködésen alapuló vállalkozás-fejlesztés mellett. Ellenőrizze, hogy eljött e az idő a franchise-hoz.
A franchise előnyök mellett bizony vannak hátrányok, nehézségek is, amiket az átadónak szintén figyelembe kell venni.
A franchise lehetséges megoldás egy hálózat, annak termékeinek vagy szolgáltatásainak gyors és intenzív fejlesztésére, megvalósítására.
Ezen a felületen gyűjtjük a könnyen befogadható legfontosabb tudnivalókat, érdekességeket, hogy látogatóink és érdeklődőink segítségére legyünk.
A franchise egyre népszerűbb forma a vállalkozások bővítéséhez, az üzleti tevékenység kiterjesztéséhez.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...