20% fölötti éves növekedés
A 2006-ban útjára indított Stile Interio Magyarország meghatározó lakberendezési cégcsoportjává nőtte ki magát az elmúlt valamivel kevesebb, mint egy évtizedben. A vállalat 2010-ben döntött a franchise formában történő hálózatfejlesztés mellett, és (a versenytársak nagy részével ellentétben) a gazdasági válság éveit is értékesítés-növekedéssel vészelte át az üzlethálózat. A recesszió végéhez közeledve gyorsult fel a fejlesztés, és a Stile Interio az elmúlt három évben rendre évi 20 százalékot meghaladó forgalomnövekedést könyvelhetett el. Jelenleg három saját és négy franchise egység üzemel az országosan ismert márkanév alatt, több tucat nagykereskedelmi partnernek is beszállítanak, valamint a web-áruházon keresztül is elérhetők a Stile Interio termékek. A jövő évben további üzletnyitások várhatók, nagyobb városokkal és új piacokkal a főszerepben.
„Elsősorban nagyobb városokból kapunk megkereséseket, de jelenleg még a partneri kiválasztás zajlik, melynek a végén dől el, hogy hol és mikor nyílik üzlet. Debrecen, Győr, Pécs és Székesfehérvár van betervezve 2016-2017-re. Jövőre megkezdjük az osztrák piac felépítését, Bécsben tervezünk 2 üzletet nyitni 2016 nyarán és ezt megelőzően, várhatóan tavasztól indul az online értékesítés is” – avatott be az expanziós tervekbe Vigh Zsolt ügyvezető igazgató.
Egy Stile Interio lakberendezési üzlet megnyitásához szükséges, nagyjából 7-20 millió forintos befektetés mértéke nagyban függ az üzlet nagyságától (üzletformától függően az üzlethelyiség ideális mérete 70-250 m2) és műszaki állapotától, és a franchise partnereknek számolniuk kell az első 4-6 hónap működési költségeivel is – átlagosan ugyanis ennyi időre van szükség, míg a vállalkozás elkezd profitot termelni.
A Stile Interio franchise partnereinek nem kell belépési díjat fizetniük, és a partnerré váláshoz nincs szükség különleges végzettségre vagy készségekre, az indulótőke és a bérelt vagy saját üzlethelyiség mellett mindössze a kereskedelmi tapasztalat és a tanulási hajlandóság meglétét követeli meg a hálózat. „A Stile Interio franchise lehetőséget elsősorban kereskedelmi tapasztalattal és nagy ismertségi körrel rendelkező vállalkozásnak ajánljuk, mert ezek elősegítik a gyorsabb piaci bevezetést és a gyorsabb megtérülést. Az üzlettel nagyon sokat kell foglalkozni, az árukészlet folyamatosan frissül, évszakok, alkalmak függvényében, és tulajdonosként, vezetőként gyakran kell ellenőrizni az üzlet működését” – mondta el Vigh Zsolt.
Az ügyvezető igazgató hozzátette, a Stile Interio mára országosan ismert lakberendezési és ajándék hálózattá nőtte ki magát, amely elsősorban trendmutató szerepet tölt be, hiszen saját fejlesztésű és saját gyártatású termékeit értékesíti.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.