Többet költünk lakberendezésre
Több mint 17 százalékkal nőtt az IKEA Magyarország árbevétele a 2014 augusztus végéig tartó pénzügyi évben a megelőző évhez képest – közölte a bútor áruházlánc az MTI-vel. „A magyarországi áruházak vásárlóinak száma 7 százalékkal nőtt, a kosárérték pedig vásárlásonként 10 százalékkal” – ismertette közleményben Marek Feltl, az IKEA Csehország, Magyarország és Szlovákia régiójának ügyvezető igazgatója. Hozzátette: ezek az eredmények azt igazolják, hogy a gazdasági környezet stabilizálódásával az emberek szívesebben költenek lakberendezésre.
Az IKEA Magyarország növekedése az IKEA Csoporton belül a harmadik legerősebb érték, a kínai és orosz piacokat követve – írja az IKEA. A tájékoztatás szerint így 41 milliárd forintot tett ki az IKEA Magyarország értékesítési árbevétele, az előző évi 35 milliárd forint után.
Az IKEA Csoportnak jelenleg 147 000 dolgozója van, 318 áruházat működtet 28 piacon és 43 országban van jelen. A vállalat korábbi tájékoztatása szerint a csoportszintű bevétel 29,29 milliárd euróra nőtt a 2014-es pénzügyi évben a 2013-as pénzügyi év 28,5 milliárd eurós bevételéről. A vállalat nyeresége 0,4 százalékos éves növekedéssel 3,33 milliárd euróra emelkedett ugyanebben az időszakban.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.