Többet költünk lakberendezésre

Több mint 17 százalékkal nőtt az IKEA Magyarország árbevétele a 2014 augusztus végéig tartó pénzügyi évben a megelőző évhez képest – közölte a bútor áruházlánc az MTI-vel. „A magyarországi áruházak vásárlóinak száma 7 százalékkal nőtt, a kosárérték pedig vásárlásonként 10 százalékkal” – ismertette közleményben Marek Feltl, az IKEA Csehország, Magyarország és Szlovákia régiójának ügyvezető igazgatója. Hozzátette: ezek az eredmények azt igazolják, hogy a gazdasági környezet stabilizálódásával az emberek szívesebben költenek lakberendezésre.
Az IKEA Magyarország növekedése az IKEA Csoporton belül a harmadik legerősebb érték, a kínai és orosz piacokat követve – írja az IKEA. A tájékoztatás szerint így 41 milliárd forintot tett ki az IKEA Magyarország értékesítési árbevétele, az előző évi 35 milliárd forint után.
Az IKEA Csoportnak jelenleg 147 000 dolgozója van, 318 áruházat működtet 28 piacon és 43 országban van jelen. A vállalat korábbi tájékoztatása szerint a csoportszintű bevétel 29,29 milliárd euróra nőtt a 2014-es pénzügyi évben a 2013-as pénzügyi év 28,5 milliárd eurós bevételéről. A vállalat nyeresége 0,4 százalékos éves növekedéssel 3,33 milliárd euróra emelkedett ugyanebben az időszakban.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A fitneszipar jelenleg példátlan növekedést él meg, és a pilates áll a változások élvonalában. De mi teszi ezt a mozgásformát ennyire vonzóvá befektetők és sportolók számára egyaránt?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.