Az Eiffel torony alatt

Több mint 30 éve, a világ minden tájáról érkeznek franchise márkák Párizsba, hogy bemutassák bevált üzleti koncepciójukat. 2014-ben a rendezvényt 37 ezer érdeklődő látogatta meg, a kínálatban pedig fél ezer koncepció és hozzá tartozó licencek érhetők el, amivel a párizsi kiállítás kétségtelenül a legnagyobb franchise esemény Európában. Az expó következő kiadása 2015. március 22-25. között kerül megrendezésre, amelyre a Franchising.hu portál olvasói most ingyenes részvételt kapnak, egy rövid regisztrációt követően a FranchiseParis.com oldalon (egy normál belépő ára 32 euró).
A Franchising.hu kiadója, a PROFIT system nemzetközi franchise tanácsadó vállalat, amely a Franchise Expo Paris hivatalos partnerévé lépett elő. A Párizsban megrendezésre kerülő vásár egyúttal támogatja a magyar franchise márkák megjelenését (kiállítóként és látogatóként egyaránt), valamint a vásáron résztvevő kiállítók hálózatának bővítését a magyar piacon is. Érdemes megjegyezni, hogy több francia franchise márka – mint pl. a Europcar autókölcsönző, az 5ásec gyorstisztító vagy az Yves Rocher kozmetikai hálózat – is aktív Magyarországon, sőt, utóbbi márka több üzlettel rendelkezik Budapesten, mint más európai fővárosokban, pl. Berlinben vagy Rómában.
Tavaly minden ötödik kiállító Franciaországon kívülről érkezett Párizsba, a legtöbben az Egyesült Államokból, Nagy-Britanniából, Spanyolországból és Olaszországból.
Az olyan hagyományosan kedvelt ágazatok, mint a vendéglátás, a divat és a szolgáltatások mellett a látogatók felfedezhetik olyan szegmensek legújabb koncepcióit is, mint a fitnesz-coaching, vízi biciklik vagy manikűr franchise szalonok. A kiállítók között évről évre egyre több e-cigaretta, idősgondozó és élelmiszerlánc márkákkal is lehet találkozni.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bár szinte mindig a McDonald’s-ról beszélünk, mint a legnagyobb franchise hálózat, de ha szimplán darabszámot nézünk a 7-Eleven jóval nagyobb, és nagyobb kihívásokkal áll szemben.
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A DIVANI&SOFA' International olasz luxusbútor hálózat sikeres működése után most a határokon túlra helyezi a fókuszt.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...