Nemzetközi zászlóshajó üzlet és globális expanzió
Gazdasági szankciók, a rubel értékcsökkenése és politikai nyugtalanságok – ezek mind jó indoknak tűnhetnek egy oroszországi expanzió elnapolásához, azonban az olasz divatóriást nem lehet félreállítani. A Benetton nemrég avatta fel új zászlóshajó üzletét, egy olyan arculatot, amit szerte a világon terveznek bevezetni. A vállalat nemrég kinevezett főnöke ugyanis új vezetést hozott a vállalathoz és célja elsősorban a saját üzletek számának gyarapítása, egy erős jelenlét kiépítése a feltörekvő piacokon, valamint új üzletformátum kialakítása és bevezetése. A moszkvai üzlet a stratégia mindhárom elemét tartalmazza.
A Benetton hozzáállása Oroszországhoz – és valójában minden nemzetközi operációhoz – radikálisan megváltozott. Az idei év elejéig kizárólag franchise partnerekre támaszkodott ruhái értékesítésekor szerte az országban (A Benetton 1992 óta van jelen és jelenleg 108 üzlettel rendelkezik Oroszországban). Azonban most saját üzleteket nyitnak, eddig szám szerint nyolcat. Ez a pálfordulás azért következett be, mert a Benetton akadályként tekintett a franchise átvevőkre való ráutaltságára – és részben ennek tulajdonította, hogy az elmúlt években a hálózat messze lemaradt a riválisok (pl. a H&M vagy az Intidex csoporthoz tartozó Zara) mögött. A vállalatvezetés ezt úgy értelmezte, hogy a vásárlók és köztük lévő távolság miatt nehéz lépést tartani a fejlődő és folyamatosan alakuló divattrendekkel. A Benetton most az összes főbb piacán elkötelezett a közvetlenül menedzselt üzletek megnyitása mellett.
„Azáltal, hogy közvetlenül menedzseled az üzletet, jobban megértheted a vásárlót. Az üzlet egy laboratórium, ahol tesztelhet, tanulhat és fejlődhet az ember. A vásárlóval történő ”teszteltetés” gyorsan megvan, csak el kell menni az üzletbe és megkapod a választ” – mondja Marco Airoldi, a Benetton nemrég kinevezett főnöke.
A moszkvai üzlet az első nemzetközi helyszínek egyike, ahol bevezetésre került az új, tavasszal Milánóban tesztelt üzletformátum. „Teljes mértékben olasz, ami a stílust, a dizájnt és az eleganciát illeti”, de a mozgatható elemei rugalmassá és adaptálhatóvá teszik, mondja Marco Airoldi.
„Minden üzlet ideális esetben ezzel a kialakítással fog rendelkezni. Bármikor, amikor egy új üzlet nyílik, ez lesz a koncepció. Olaszországban, külföldön és remélhetőleg a franchise partnereinknél is.” Amint optimalizálták az üzlet átalakítás költségeit, a franchise központ elkezdi meggyőzni franchise partnereit, hogy adaptálják ezt a formátumot.
Egy fényes jövő előtt álló új üzlettípussal és egy erőteljes expanzióval a Benetton abban bízik, hogy újra felveheti a versenyt a rivális Zara és Gap márkákkal és visszaszerezheti pozícióját, mint globális divatvezető. Jelenleg a Benetton Csoport az egyik legismertebb divatvállalat és több mint 6000 üzlettel rendelkeznek szerte a világon.
Forrás: retailweek
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsenek a franchise átadók által gyakran használt havi franchise díjak,...
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...