Egy kötelező franchise rendezvény

Október 16. és 18. között Lengyelország ad otthont Közép-Európa legnagyobb franchise kiállításának. A XII. Franchise Expo-ra a világ minden tájáról érkeznek franchise márkák, hogy több ezer kilátogató vállalkozónak mutathassák be, az ő üzletük bizony profitáló és eredményes. A franchise rendezvény őket hozza össze mindazokkal, akik érdeklődnek egy franchise vagy mester franchise koncepció megvásárlása iránt, vagy egyszerűen csak kíváncsiak a franchise-fejlesztés legfontosabb problémáinak és kérdésköreinek megvitatására. Utóbbira – a kiállítás mellékprogramjaként megrendezésre kerülő – workshop-okon és franchise szemináriumokon van lehetőség, melyek középpontjában idén az üzleti menedzsment áll.
XII Franchise Expo 2014 – egy remek lehetőség franchise hálózat népszerűsítésére és a megfelelő franchise partnerek felkutatására. Tökéletes helyszín információ- és tapasztalatcserére, személyes találkozókra üzleti partnerekkel. A rendezvényen résztvevők új üzleti partnereket találhatnak, megismerhetik a franchise ágazat legújabb trendjeit, információkat szerezhetnek a kapcsolódó marketing, menedzsment és pénzügyi lehetőségekről és még sok egyéb dologról is.
A varsói expó már évek óta igazán nemzetközi eseménynek számít, így az idei évben is nagyszámú külföldi kiállítóra számítanak, elsősorban Közép-Kelet Európából (Németország, Ausztria, Magyarország, Cseh Köztársaság, Szlovákia, Ukrajna), de jelen lesz több észak-amerikai, ázsiai, ausztrál és nyugat-európai koncepció is.
Ágazattól függetlenül, a külföldi nyitásban érdekelt magyarországi cégek számára is egy remek felvevő piacot jelent Lengyelország, amit jól mutat, hogy a magyar koncepciók második legnépszerűbb célállomását jelenti a 40 milliós ország. A varsói expó pedig kiváló lehetőség a helyi viszonyokat jól ismerő üzleti partnerek, mester franchise és franchise átvevők megtalálásához.
"A Franchise Expo elsődleges célja, hogy lehetőséget teremtsen személyes, “face to face” kommunikációra a franchise átadó és lehetséges franchise átvevők között. Az interperszonális kapcsolatteremtés után a franchise átvevő könnyedén képes dönteni – akár véglegesen – a befektetésről" – mondta el Arkadiusz Słodkowski, a főszervező PROFIT system (nemzetközi franchise tanácsadó cég) igazgatója. A Franchise Expo 2014 a Lengyel Franchise Szövetség védnöksége alatt kerül megrendezésre.
További információkért látogasson el a rendezvény folyamatosan frissülő honlapjára vagy vegye fel a kapcsolatot a PROFIT system magyarországi munkatársaival.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Balloide-Photo héliummal töltött, rögzített ballonokat használ légifelvételek készítésére, ami legális és zajtalan alternatívát kínál a drónokkal szemben egész Európában.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!
Bár szinte mindig a McDonald’s-ról beszélünk, mint a legnagyobb franchise hálózat, de ha szimplán darabszámot nézünk a 7-Eleven jóval nagyobb, és nagyobb kihívásokkal áll szemben.
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A DIVANI&SOFA' International olasz luxusbútor hálózat sikeres működése után most a határokon túlra helyezi a fókuszt.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...