Bővülés Közép-Európában

Folytatván globális expanziós terveinek megvalósítását, a Gap Inc. a múlt héten bejelentette, hogy új és meglévő franchise partnerekkel való együttműködés eredményeként, megjelenik Gap ruházati márkájával Ausztriában és Szlovéniában. Az amerikai vállalat legújabb mester franchise partnere, a Magistrat International lett kiválasztva a szlovéniai indulás és hálózatfejlesztés levezénylésére, míg a magyarországi franchise jogokat is birtokló Gottex Brands (amely jelenleg hazánk mellett még Izraelben menedzseli a Gap franchise üzletet) lesz felelős Ausztriáért.
„Izgatottak vagyunk az ausztriai és szlovéniai nyitással kapcsolatban, alig tudunk várni, hogy találkozzunk vásárlóinkkal, amikor első alkalommal nyitjuk ki üzleteink ajtaját a két fővárosban. A hihetetlen fogadtatás, amiben a Gap márka részesül, valamint a nyüzsgés, ami csapatunkat és vásárlóinkat körbelengi, az mindenképp az egyik legjobb dolog, amikor egy új országban nyitunk üzletet” – nyilatkozta Ismail Seyis, a Gap Franchise alelnöke.
Szlovéniában a Gap Inc. a Magistrat International vállalattal kötött megállapodást három üzlet megnyitásáról még az idei évben, Ljubljanában. Két üzletnek a City Park, Szlovénia legnagyobb bevásárlóközpontja fog otthont adni – egy a felnőtteknek, egy pedig a gyerekeknek és csecsemőknek szóló termékkínálattal. A harmadik üzlet az Emporium áruházban kerül kialakításra, és a teljes férfi, női, gyerek és kisbaba kínálat elérhető lesz. Mindhárom lokáció megnyitását idén szeptemberre tervezik, már az új, 2014. őszi kollekcióval.
Ausztriában októberben nyitja meg az első üzletet Bécsben a Gap magyarországi franchise jogokat is birtokló partnere, a Gottex Brands (a Trimera Csoport tagja). Az önálló márkaüzletnek a Donauzentrum bevásárlóközpont ad majd otthont és a teljes termék szortiment megtalálható lesz.
"A Gap világszerte ismert és az elmúlt években jelentősen növeltük jelenlétünket annak érdekében, hogy több és több vásárló számára hozzuk el saját stílusunkat. Tavaly öt új országban indultunk el: Magyarországon, Paraguayban, Peruban, Brazíliában és Costa Ricában, így – a szlovéniai és ausztriai üzletek megnyitásával – most már 50 országba hoztuk el ikonikus Gap márkánkat üzleteinken keresztül” – mondta el a Gap márka-igazgató, Steve Sunnucks.
A Gap Inc. egy vezető nemzetközi kiskereskedő, amely a Gap, Banana Republic, Old Navy, Piperlime, Athleta és Intermix márkák alatt kínál elsősorban ruhákat és kiegészítőket. A vállalatot és méltán népszerű névadó márkáját 1969-ben alapították San Francisco-ban. A Gap Inc. 2006-ban indította el első franchise rendszerben működő üzletét, és azóta jelentősen kiterjesztette nemzetközi jelenlétét. Az elmúlt nyolc évben a Gap Inc. – amellett, hogy 3100-ra növelte saját tulajdonú üzleteinek számát – összesen több mint 300 új franchise üzletet nyitott. A vállalat értékesítései a 2013/14-es, februárban lezárult pénzügyi évben elérték a 16,1 milliárd dollárt.
Magyarországon a Gap márka (második nekifutásra) tavaly augusztusban jelent meg két budapesti üzlet megnyitásával a hazai franchise jogtulajdonos Gottex Brands nyitásában.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsenek a franchise átadók által gyakran használt havi franchise díjak,...
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...