Új márkadizájn és 100 új üzlet
A közel negyvenéves múlttal rendelkező Timberland szerte a világon elérhetővé tette már kiskereskedelmi márkáját; a kültéri bakancsokra és ruházatra épülő koncepció mára egy több mint 1100 saját tulajdonú és franchise üzletből álló hálózattá nőtte ki magát. Azzal a céllal, hogy világszerte tovább erősítse kiskereskedelmi jelenlétét, a Timberland augusztus 22-én, Londonban felavatja teljesen újragondolt és új dizájnt kapott márkájának első nemzetközi zászlóshajó-üzletét. A 220 négyzetméteren és két emeleten elterülő üzlet egy teljesen megújított arculatot fog képviselni.
„A londoni egység lesz az első zászlóshajó üzletünk, mely már egy teljesen megújult márkát és vásárlói élményt fog közvetíteni” – magyarázta Mariano Alonso, értékesítési alelnök az EMEA régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika). „Az üzlet hatással lesz mindazon további egységekre, melyek 2015. január elseje után fognak nyílni vagy alakulnak át. Az új dizájn célja, hogy egy egyedi környezetet mutassunk be, valamint, hogy a márka identitásának újrahangolását és evolúcióját kommunikáljuk a vásárlók felé.”
„Az elmúlt két évben a Timberland egy átfogó fejlesztési folyamaton ment keresztül. Miközben megtartotta hitét saját autentikus szabadtéri ”védjegyeiben” és alapelveiben, arra törekedett, hogy egy még stílusosabb és még inkább szabadidő-központú márkává váljon” – folytatta Alonso, aki (a Nike-nál eltöltött 8 év és a Camper-nél eltöltött 7 év után) nemrég csatlakozott a Timberland csapatához. „Ez a fajta irányváltás pedig nem csak az üzletek megjelenésébe, kialakításába, de a bakancs és ruházati kollekciókba is be lett oltva.”
Az EMEA régióban a Timberland – multibrand üzletek széles hálózata és 5 európai piacon elérhető web-áruházai mellett – az évek során megnyitott 700 márkaüzletet is (köztük franchise rendszerben működő egységekkel). 2014 végéig további száz új üzlet megnyitását tervezi a hálózat, legtöbbjüket Európában, valamint a tervek között szerepel az orosz, török, közel-keleti és dél-afrikai expanzió is.
A New-England-i (USA) székhelyű Timberland első üzlete 1978-ban nyitotta meg kapuit. A 2013-ban 1,6 milliárd dollár (kb. 370 milliárd forint) forgalmat elérő vállalat világszerte értékesíti termékeit, saját kiskereskedelmi helyszínei mellett független kiskereskedők (franchise partnerek), minőségi áruházak és szakosodott sportboltok hálózatán keresztül. A vállalat világszerte 7500 alkalmazottat foglalkoztat.
Magyarországon a Timberland exkluzív disztribútora a Shoebox csoport, amely olyan további márkák forgalmazója Magyarországon, Szlovákiában, Csehországban, Romániában és Horvátországban, mint például a Lacoste, Caterpillar, Diesel, Skecher vagy Hunter. A Shoebox csoport saját kiskereskedelmi lánca az Office Shoes, valamint két Timberland üzlettel rendelkeznek.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsenek a franchise átadók által gyakran használt havi franchise díjak,...
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...