Hamarosan új IKEA nyílhat Budapesten

Az IKEA magyar leányvállalata 2011-ben is sikeres pénzügyi évet zárt. A vállalat sajtóközleményéből kiderül, hogy az előző évhez képest 4.8%-al nőtt a bevételek összege - elérve a 33.77 milliárd forintot. A két magyarországi áruházat összesen 2.7 millió vásárló látogatta az év során, ami 4.2%-al több mint 2010-ben. Andrew North, az IKEA Magyarországért, Csehországért, és Szlovákiáért felelős regionális ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az adott eredmények alapján következő lépésként egy új áruház felépítésére összpontosítanak, amely sajtóhírek szerint Soroksáron épülne fel.
Az IKEA nemzetközi eredményei is hasonlóan jól alakultak Magyarországéhoz. A vállalat nettó nyeresége 2,97 milliárd euró volt, ami 10.4%-os emelkedést jelent. A megnövekedett bevételekből megduplázná a vezetőség a vállalat beruházásait az idei évben.
– A 2011-es pénzügyi évben mind a már létező, mind pedig az újonnan megjelenő piacokon is tovább fejlődtünk, hét új áruházat nyitottunk, és 4000 új munkatársat üdvözöltünk köreinkben. A nyereségünket visszaforgatjuk a vállalatba, ami hosszú távú újítást tesz számunkra lehetővé. – nyilatkozta sajtóközleményben az IKEA csoport elnök-vezérigazgatója, Mikael Ohlsson.
Az idei tervekről Andrew North a következőket mondta: - A 2012-es évben és azt követően a legfontosabb tényező az lesz számunkra, hogy segítsünk az embereknek más szemszögből látni saját otthonukat, és felkeltsük a lakberendezés iránti érdeklődésüket. Emellett figyelmünk középpontjában továbbra is a 2012-es pénzügyi év kezdetén indult IKEA BUSINESS programunk fejlesztése áll majd, melynek termékei és szolgáltatásai kis és közepes vállalkozásoknak szólnak.
(a.c.)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.