Elindult az IDdesign web shop
Az IDdesign az egyik legnagyobb dán tulajdonú lakberendezési áruházlánc, melynek üzletei jelenleg a világ 11 országában működnek. A skandináv országokon kívül franchise rendszerben terjeszkedő hálózat Európában, Dánián kívül 2008 októberében nyitotta meg első üzletét, a törökbálinti MAXCity 2. emeletén – közel 1500 négyzetméteren. Az indulást követő gazdasági recesszió lelassította a tervezett magyarországi expanziót, de az erős brandnek és a hazai franchise partner több mint 20 éves szakmai tapasztalatának köszönhetően, alig több mint öt év alatt Budapest és környéke egyik meghatározó lakberendezési márkájává nőtte ki magát az IDdesign. A stabilitás után, a növekedés útjára lépve, az áruházlánc most elindította web áruházát, valamint a rövid távú tervek között szerepel egy 2. üzlet megnyitása is.
Az IDdesign a modern életstílus nélkülözhetetlen lakberendezési kellékeit, minőségi bútorok és kiegészítők széles választékát kínálja elérhető árakon. A legújabb és leginkább előre mutató skandináv lakberendezési trendeket követő márka legnagyobb erőssége, hogy mind a bútor, mind a kiegészítő nagyon erős részét képezi a szortimentnek, így széles választékot kínál ügyfeleinek. „Az IDdesign a versenytársakhoz képest szélesebb árukészletet és kétféle árkategóriát is kínál a vásárlóknak, így rugalmasabban tud reagálni a változó piaci igényekre” – mondta el Mosolygó András, general manager.
Az IDdesign magyarországi hálózatfejlesztésének következő lépcsője egy második üzlet megnyitása lesz – várhatóan még az idei év végén vagy a jövő év elején. „Egyelőre az biztos, hogy második üzletünk is a fővárosban vagy közelében kerül kialakításra, azonban jelenleg még a megfelelő helyszín megtalálása és kiválasztása van folyamatban” – tudtuk meg Mosolygó Andrástól.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.