Idén már némi nyereséggel
Ebben az évben a tavalyi 324 milliárd forintos árbevételének mintegy 5 százalékos növelését tervezi az Auchan Magyarország Kft. – közölte budapesti sajtótájékoztatón Dominique Ducoux vezérigazgató. Az igazgató elmondta, tavaly a társaság bruttó árbevétele mintegy 10 százalékkal emelkedett az előző évhez képest.
Dominique Ducoux beszélt arról is, hogy a társaság 1500 beszállítója közül 90 százalék, 1350 magyar. Közölte azt is, hogy az idén mintegy 3 milliárd forintos beruházást tervez a cég, többek között 6 új benzinkutat építenek, várhatóan még idén elkészülhet az új, kis alapterületű áruházak koncepciója, valamint a tervek között szerepel új franchise boltok nyitása is, franchise partnerek bevonásával.
Mint azt a vezérigazgató a Pénzcentrum.hu kérdésére elmondta, természetesen figyelik, tesztelik a konkurencia e-kereskedelmi ágának működését. Az Auchan korábban egy éven keresztül tanulmányozta a lehetőségeket, és arra jutottak, hogy a jelenleg működő online vásárlási megoldások egyike sem felel meg az elképzeléseiknek. Docoux úgy fogalmazott, hogy egy jelentősen más online vásárlási rendszert vezetnek be, mint a jelenleg ismertek. A vezérigazgató azt reméli, hogy a jövő év folyamán meg tudják majd mutatni, mire is gondoltak ezen a területen.
Dominique Ducoux kitért arra, hogy a társaság még a múlt évben sem volt nyereséges, 2013-mas vesztesége 6,3 milliárd forintot tett ki, valamivel kevesebbet a 2012-es 10 milliárd forintosnál. A vezérigazgató szerint az idei év lehet az első az Auchan Magyarország Kft-nél, amely némi nyereséget hozhat. A cégnél úgy számolnak, hogy az eredmény nulla körül mozoghat ebben az évben.
Az Auchan-csoport nemzetközi szinten a múlt évben 62 milliárd eurós árbevételt ért el, ami 4 százalékos növekedést jelent az előző évhez viszonyítva.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?