Jó év volt az IKEA számára
Az IKEA kedden közzétette legutóbbi (2012. szeptember 1-től 2013. augusztus 31-ig tartó) pénzügyi évének teljes riportját. A svéd bútor áruházlánc rekordot jelentő 3,3 milliárd euró (kb. 1000 milliárd forint) adózás utáni eredményt ért el a 12 hónap alatt, ami 3,1 százalékos növekedést jelent a megelőző évhez képest. A forgalom 3,2 százalékkal, 27,9 milliárd euróra (8500 milliárd forint) nőtt. A sajtóközleményben az IKEA kiemelte: a piaci környezet fejlődése mellett erőteljes növekedést tapasztalt Kínában, Oroszországban és az Egyesült Államokban, utóbbi esetében 6,7 százalékos bővülésről számoltak be az étékesítésben. A három ország mellett Németország, Franciaország és Svédország voltak a legnagyobb piacok a bútoróriás számára.
„Sok országban növekednek a fogyasztói kiadások. Ugyan a kihívó gazdasági helyzet talán nem ért még véget, vannak pozitív jelek. A kiemelkedően fontos piacok, mint az amerikai is, kezdenek magukra találni és általánosságban Európa is kezd növekvő pályára állni” – mondta el Peter Agnefjäll elnök-vezérigazgató, aki hozzátette, az IKEA Csoportnak ambiciózus tervei vannak a jövőbeli növekedést illetően: céljuk az 50 milliárd eurós értékesítési szint elérése 2020-ig.
A jövőbeli növekedésnek többek közt a hatalmas feltörekvő piacok lesznek fontos táptalajai. A legutóbbi pénzügyi évben például az IKEA két új áruházat is nyitott Kínában – egy újabb előrelépés a kínai expanzióban. „Hosszútávra tervezünk. Töretlenül a jobb termékek kifejlesztésén dolgozunk, fejlesztjük a vásárlói élményt, valamint bővülő szolgáltatásainkon, e-kereskedelmen és a folyamatos expanzión keresztül egyre hozzáférhetőbbé, elérhetővé válunk a vásárlók számára. Tulajdonosi struktúránk és megbízható pénzügyi alapelveink teremtik meg függetlenségünket, valamint annak a lehetőségét, hogy egy egyenletes és fenntartható módon növekedhessünk” – mondta el a vezérigazgató.BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Számos díjjal zárta a tavalyi évet a DIEGO
/2022.01.05.
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Az EXTRA SERVICES nemzetközi franchise hálózat 2006 óta nyújtja szolgáltatásait Európa-szerte, és ma már 163 franchise egységgel és több mint 6400 partnerrel büszkélkedhet 15 EU-tagállamban.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?