A család minden tagjának
Közel két évtizede, 1994-ben nyitotta meg kapuit a Soroksári Buci Pékség. A családi vállalkozás gyorsan fejlődött, a termékkínálatban a hagyományos, kovászolt technológiával készülő friss pékáruk mellett hamar megjelentek a piac mai elvárásainak megfelelő fagyasztott péksütemények, valamint a modern táplálkozási igényeket is kielégítő wellness-termékek és kenyérféleségek is. Az új termékek mellett új üzletekkel is bővült a vállalkozás, ma már tizenkét 'Soroksári Buci' és négy 'Bucci no. 1.' pékszaküzletet látnak el friss pékáruval nap, mint nap. A sokévnyi tapasztalatnak köszönhetően a vállalkozás idén döntött a franchise hálózat kiépítése mellett – a nemrég elindított partnerprogram keretében most (a kezdeti időszakban) belépési és egyéb havi díjak nélkül várják franchise partnerek jelentkezését.
„A Soroksári Buci Pékség a jövőben szívesen köt partneri kapcsolatot az erre nyitott vállalkozásokkal. Olyan érdeklődők jelentkezését várjuk, akik szeretnének pékáru mintaboltot nyitni, és szívesen csatlakoznának egy tradicionális, elismert, családias vállalkozáshoz” – mondta el Cseperkáló József, kereskedelmi vezető. A hálózathoz való csatlakozás feltétele egy frekventált helyen lévő üzlethelyiség megléte, valamint saját költségen való berendezése. „Nagy hangsúlyt fektetünk a minőségre már az üzletek kialakításánál is. Az üzlethelyiség méretétől függően egy Soroksári Buci Pékség teljes berendezése minőségi eszközökkel és felszerelésekkel nagyjából 4-7 millió forint befektetést igényel” – tudtuk meg a kereskedelmi vezetőtől.
A jövőbeli franchise partnerek már üzletük kialakításánál is számíthatnak a franchise központra: a helyszín potenciáljának felmérésével és piackutatással támogatják az indulást, segítenek az üzlet külső megjelenésének megtervezésében és kialakításában, valamint kezdeti oktatás és betanítás formájában átadják a know-how-t. Sőt, támogató felügyeletet, illetve reklám- és csomagolóanyag támogatást is biztosítanak.
A franchise együttműködés során a partnerek számára előnyt jelent az aktuális vásárlói felmérések alapján folyamatosan megújuló (minőségi, kézműves és reform péksüteményeket is tartalmazó) termékskála, amely napi többszöri szállítását kedvező beszállítói árak mellett biztosítja a franchise központ. Az átvevők ezen felül a fejlett minőségellenőrzési rendszerből is profitálhatnak, hiszen ez biztosítja, hogy a márkanév alatt működő összes üzlet azonos színvonalú, kiváló minőséget képviseljen.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?