„Az üzlethelyiség méretétől függően egy Soroksári Buci Pékség teljes berendezése minőségi eszközökkel és felszerelésekkel nagyjából 4-7 millió forint befektetést igényel.”
Kedd
2013.11.26.
Közel két évtizedes tapasztalattal a háta mögött, a Soroksári Buci Pékség útjára indította franchise programját.
 

Közel két évtizede, 1994-ben nyitotta meg kapuit a Soroksári Buci Pékség. A családi vállalkozás gyorsan fejlődött, a termékkínálatban a hagyományos, kovászolt technológiával készülő friss pékáruk mellett hamar megjelentek a piac mai elvárásainak megfelelő fagyasztott péksütemények, valamint a modern táplálkozási igényeket is kielégítő wellness-termékek és kenyérféleségek is. Az új termékek mellett új üzletekkel is bővült a vállalkozás, ma már tizenkét 'Soroksári Buci' és négy 'Bucci no. 1.' pékszaküzletet látnak el friss pékáruval nap, mint nap. A sokévnyi tapasztalatnak köszönhetően a vállalkozás idén döntött a franchise hálózat kiépítése mellett – a nemrég elindított partnerprogram keretében most (a kezdeti időszakban) belépési és egyéb havi díjak nélkül várják franchise partnerek jelentkezését.

„A Soroksári Buci Pékség a jövőben szívesen köt partneri kapcsolatot az erre nyitott vállalkozásokkal. Olyan érdeklődők jelentkezését várjuk, akik szeretnének pékáru mintaboltot nyitni, és szívesen csatlakoznának egy tradicionális, elismert, családias vállalkozáshoz” – mondta el Cseperkáló József, kereskedelmi vezető. A hálózathoz való csatlakozás feltétele egy frekventált helyen lévő üzlethelyiség megléte, valamint saját költségen való berendezése. „Nagy hangsúlyt fektetünk a minőségre már az üzletek kialakításánál is. Az üzlethelyiség méretétől függően egy Soroksári Buci Pékség teljes berendezése minőségi eszközökkel és felszerelésekkel nagyjából 4-7 millió forint befektetést igényel” – tudtuk meg a kereskedelmi vezetőtől.

A jövőbeli franchise partnerek már üzletük kialakításánál is számíthatnak a franchise központra: a helyszín potenciáljának felmérésével és piackutatással támogatják az indulást, segítenek az üzlet külső megjelenésének megtervezésében és kialakításában, valamint kezdeti oktatás és betanítás formájában átadják a know-how-t. Sőt, támogató felügyeletet, illetve reklám- és csomagolóanyag támogatást is biztosítanak.

A franchise együttműködés során a partnerek számára előnyt jelent az aktuális vásárlói felmérések alapján folyamatosan megújuló (minőségi, kézműves és reform péksüteményeket is tartalmazó) termékskála, amely napi többszöri szállítását kedvező beszállítói árak mellett biztosítja a franchise központ. Az átvevők ezen felül a fejlett minőségellenőrzési rendszerből is profitálhatnak, hiszen ez biztosítja, hogy a márkanév alatt működő összes üzlet azonos színvonalú, kiváló minőséget képviseljen.