Elsősorban a kisebb településeken
A hazai Euronics műszaki áruházláncot üzemeltető Vöröskő Kft. múlt hét szerdai budapesti sajtótájékoztatóján Fajcsi Róbert kereskedelmi vezető elmondta: 64 üzletük van Magyarországon, ezt szeretnék 2016 elejére 138-ra növelni. A 138 üzletből 98 lesz saját, 40 pedig franchise üzlet, utóbbiak elsősorban a 20 ezer lakos alatti településeken. Az üzletszámot három lépésben bővítik: először 8-10 darab 600-1000 négyzetméteres üzletet nyitnak nagyobb városokban, majd további tíz 400-600 négyzetméteres boltot, végül a harmadik lépésben érik el a kitűzött üzletszámot.
Fajcsi Róbert elmondta: elindították franchise programjukat, amelynek keretében jövőre 20-30 új partnerrel tervezik csatlakozási szerződés aláírását. A Vöröskő Kft. kiemelten kezeli az innovációt (a cég folyamatosan újítja fel jelenlegi üzleteit), a munkatársak oktatását, és egyes - elsősorban kisebb - áruházakban web értékesítési pontokat hoztak létre. A vezető kérdésre válaszolva elmondta, hogy a műszaki cikkek piacán 2014-ben 6-8 százalék körüli piacbővülésre számít.
A veszprémi székhelyű Vöröskő Kft. 24 éve működik, tulajdonosai magyar magánszemélyek. A cég által kiadott sajtóanyag szerint a kft. 2001-ben csatlakozott az Euronics International Ltd. nemzetközi beszerzési társuláshoz.
2012-ben a Vöröskő Kft. bruttó árbevétele tavaly meghaladta a 41 milliárd forintot, a 2011-es 36,84 milliárd és a 2010-es 28,45 milliárd forint után. A kft. mérleg szerinti eredménye tavaly 240 millió forint volt, hasonlóan a megelőző évihez. A cég piaci részesedése 20,93 százalékra emelkedett a 2011-es 17,62 százalékról - derül ki a sajtóanyagból.
Forrás: MTI
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.