Új üzletlánc érkezik Magyarországra
Októbertől új, nemzetközi műszaki szakkereskedés hálózat jelenik meg a magyar piacon és egy éven belül várhatóan 200 Expert szakkereskedés működik majd országszerte. A háttérben az áll, hogy elválik egymástól az Euronics elektronikai lánc két üzemeltetője – a Vöröskő Kft. továbbra is az Euronics név alatt fejleszti a hálózatot, a Bravotech Kft. pedig az Expert beszerzési hálózattal állapodott meg, így többek közt 47 Euronics üzlet is Expert márkanéven működik tovább. Jövőre a Bravotech Group további 95 üzlete kap új arculatot, plusz 10-20 új Expert műszaki szakkereskedés megnyitását is tervezik Nyugat-Magyarországon.
Az Expert műszaki szakkereskedések az európai trendekhez igazodva 300-1200 m2 alapterületű üzlethelyiségekben működnek majd. Ezzel a teljes kínálat kb. 30 százaléka jelenik meg a boltokban. Emellett azonban képzett eladók segítségével, tableteken keresztül tudják megtekinteni a vásárlók az Expert teljes kínálatát. Így a méretgazdaságosság megtartása mellett, az Expert szaküzletek teljes választéka elérhető a fogyasztó számára, ott a helyszínen.
Míg a Bravotech Kft. megállapodott az Expert hálózattal, addig 2014. január elsejétől a 64 Euronics áruházat üzemeltető Vöröskő Kft. kizárólagos joggal használhatja az Euronics márkanevet Magyarországon.
"Terveink szerint fokozatosan fedjük le a keleti országrészt. Előbb a kiválasztott városokban nyitunk üzleteket, ugyanakkor ezzel párhuzamosan azokon a településeken, ahol a Vöröskő Kft. nem kíván boltot nyitni, franchise-alapon fognak megjelenni az Euronics-táblák az üzletek portálja fölött" – mondta el Fliszár Balázs ügyvezető igazgató és hozzátette, összesen 100-130 üzletet szeretnének néhány éven belül. Arra törekszik a cég, hogy a keleti régióban a jelenlegi öt százalékról a dunántúlihoz hasonlóan húsz fölé emelje a piaci részesedését.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.