Korszerűsíti üzleteit a Coop

A több mint 200 milliós beruházást a Szabolcs-Coop Zrt. saját forrásból valósította meg. Az új egység felépítését az tette szükségessé, hogy a korábban ugyancsak a Nyírszőlősi úton üzemelő Coop ABC kinőtte méreteit a megnövekedett vevőforgalom miatt. Az új egység már a megújult Coop arculat szerint lett kivitelezve, amely példát minden meglévő Coop üzletnek követnie kell az idei év végéig.
Különös figyelmet fordítottak a környezetvédelemre az áruház kialakításakor. Ez többek között abban nyilvánul meg, hogy a hűtőrendszerek által kibocsátott hőt is felhasználja az áruház fűtőberendezése, de a mozgásérzékelős villanykapcsolók is a felelős energiafelhasználás jegyében lettek telepítve. Béni Mihály, a Szabolcs-Coop Zrt. elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy a jövőben ez a törekvés lesz jellemző más Coop üzletekre is.
Az igazgató továbbá arról is tájékoztatott, hogy a beruházáshoz 450,000 Ft hozzájárulást kaptak a Coop Hungary Zrt.-től, amely támogatást minden újonnan épülő Coop szupermarket megkap. Elmondta, hogy az erősödő vidéki konkurenciaharcban még mindig meghatározó helyen van a Coop üzletlánc, de egyre több multinacionális cég (Aldi, Spar, Tesco) jelenik meg üzleteikkel a vidéki területeken. A Coop sikerét abban látja, hogy sokkal szorosabb kapcsolatot ápolnak a vevőikkel, mint multi társaik – nem véletlen a „Jó szomszéd” szlogen. Béni Mihály szerint ami a legnagyobb nehézség a jövőre nézve, az a lecsökkent vásárlóerő. Ennek ellenére a Szabolcs-Coop Zrt. az elmúlt évben megtartotta pénzügyi stabilitását és sikerült megőriznie forgalmi nagyságrendjét is.
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?