Korszerűsíti üzleteit a Coop

A több mint 200 milliós beruházást a Szabolcs-Coop Zrt. saját forrásból valósította meg. Az új egység felépítését az tette szükségessé, hogy a korábban ugyancsak a Nyírszőlősi úton üzemelő Coop ABC kinőtte méreteit a megnövekedett vevőforgalom miatt. Az új egység már a megújult Coop arculat szerint lett kivitelezve, amely példát minden meglévő Coop üzletnek követnie kell az idei év végéig.
Különös figyelmet fordítottak a környezetvédelemre az áruház kialakításakor. Ez többek között abban nyilvánul meg, hogy a hűtőrendszerek által kibocsátott hőt is felhasználja az áruház fűtőberendezése, de a mozgásérzékelős villanykapcsolók is a felelős energiafelhasználás jegyében lettek telepítve. Béni Mihály, a Szabolcs-Coop Zrt. elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy a jövőben ez a törekvés lesz jellemző más Coop üzletekre is.
Az igazgató továbbá arról is tájékoztatott, hogy a beruházáshoz 450,000 Ft hozzájárulást kaptak a Coop Hungary Zrt.-től, amely támogatást minden újonnan épülő Coop szupermarket megkap. Elmondta, hogy az erősödő vidéki konkurenciaharcban még mindig meghatározó helyen van a Coop üzletlánc, de egyre több multinacionális cég (Aldi, Spar, Tesco) jelenik meg üzleteikkel a vidéki területeken. A Coop sikerét abban látja, hogy sokkal szorosabb kapcsolatot ápolnak a vevőikkel, mint multi társaik – nem véletlen a „Jó szomszéd” szlogen. Béni Mihály szerint ami a legnagyobb nehézség a jövőre nézve, az a lecsökkent vásárlóerő. Ennek ellenére a Szabolcs-Coop Zrt. az elmúlt évben megtartotta pénzügyi stabilitását és sikerült megőriznie forgalmi nagyságrendjét is.
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?