Így készül az Old Navy franchise
A San Francisco-i székhelyű Gap Inc. nemrég bejelentette, hogy 2014 elején – első körben a Fülöp szigeteken – indulnak franchise partnerek bevonásával üzemeltetett Old Navy márkaboltok. Az Old Navy franchise hálózat kiépítése kulcsfontosságú lépés a vállalat nemzetközi expanziójában, ahogyan növeli a cégcsoport részesedését is a nemzetközi kiskereskedelmi ruházati piacon. „Folyamatosan bővülő kiskereskedelmi piacával a Fülöp szigetek remek lehetőség az Old Navy számára és fontos lépés a vállalat nemzetközi expanziójában” – nyilatkozta Sonia Syngal, az Old Navy International alelnöke.
A Gap vállalat nem részletezte, hogy az expanziós tervek összesen hány franchise partnert és márkaboltot takarnak, de – amellett, hogy folytatják saját tulajdonú és üzemeltetésű boltok nyitását is – mindenképp jelentős szerepet szánnak a nemzetközi terjeszkedés ezen módjának is. „Változatos márkaportfoliónk megfelelő potenciállal rendelkezik ahhoz, hogy jelentős részesedést szerezzen az 1,4 trilliódolláros globális ruházati piacon” – nyilatkozta Glenn Murphy, a Gap vezérigazgatója.
***
A Gap Inc. egy vezető nemzetközi kiskereskedő, amely a Gap, Banana Republic, Old Navy, Piperlime, Athleta és Intermix márkák alatt kínál elsősorban ruhákat és kiegészítőket. A vállalatot és méltán népszerű névadó márkáját 1969-ben alapították San Francisco-ban, azóta pedig hatalmas fejlődésen ment keresztül a cég. Az elmúlt években – annak érdekében, hogy visszaszerezze státuszát a klasszikus és divatos ruhamárkák között – a Gap rengeteg energiát fektetett az élénk és színes divatirányzatok felelevenítésébe, új dizájnerek és tervezők szerződtetésébe, valamint hogy felrázza az ügyvezetést, menedzsmentet és erős marketing kampányokkal támogassa az értékesítést. A változtatások működni látszanak – a legutóbbi, február másodikán zárult fiskális évben a vállalat forgalma 15,7 milliárd, adózás utáni eredménye pedig 1,1 milliárd dollárra nőtt előző évhez képest. Előbbi 36, míg utóbbi 7,6 százalékos növekedést jelent.
A Gap Inc. termékei jelenleg 3100 saját és 300 franchise tulajdonú márkaüzletben több mint 90 országban érhetőek el szerte a világon. Magyarországon a Gap márka (második nekifutásra) idén augusztusban jelent meg két budapesti üzlet megnyitásával a hazai franchise jogtulajdonos partnerségében.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Személyre szabott biznisz
/2021.10.04.
A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Az EXTRA SERVICES nemzetközi franchise hálózat 2006 óta nyújtja szolgáltatásait Európa-szerte, és ma már 163 franchise egységgel és több mint 6400 partnerrel büszkélkedhet 15 EU-tagállamban.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
népszerű a fórumban
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsenek a franchise átadók által gyakran használt havi franchise díjak,...
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...