Megérkezett a H&M Home
A svéd Hennes & Mauritz szeptemberben 12-én megnyitja első Home üzletét Magyarországon. A H&M Home koncepció a divatot és a lakberendezést ötvözi, szezononként megújuló kollekciói lakástextileket és dekorációs cikkeket kínálnak, mindezt elérhető árakon. A H&M Home részleg a budapesti WestEnd City Center bevásárlóközpontban nyitó új H&M üzletben lesz elérhető.
A H&M Home 2009 óta kínál dekorációs és lakberendezési termékeket, valamint gyermekszoba kollekciókat minden stílusban. A termékválaszték 2012 óta babaszoba kollekcióval bővült. A szezononként megújuló választékban megtalálható lakástextilek, mint a párnahuzatok, ágytakarók, törölközők és ágyneműk minden otthont kicsit melegebbé varázsolnak. A kollekciók ezen kívül dekorációs termékeket is kínálnak, mint üvegvázák, fa tálcák és tálak, kerámiák és tortaállványok, amelyek még egyedibbé és személyesebbé teszik a lakást.
„Imádom az idei őszi H&M Home kollekció sokszínűségét és drámaiságát” – mondta Evelina Kravaev Söderberg, a H&M Home vezető tervezője. „A barokk bohémságtól kezdve a letisztult minimalizmuson át a szív- és virágmotívumokig nagyon sokféleképpen meg lehet vele jeleníteni egyéni stílusunkat. Növekvő dekorációs termékválasztékunk darabjai – mint például a vázák és a csészék – még inkább megkönnyítik otthonunk stílusos berendezését.”
A svéd divatóriás – 48 országban több mint 2700 üzletével – ágazatának második legnagyobb szereplője a világon, a spanyol Inditex Csoport után. A mostani a H&M 31. üzlete Magyarországon, aminek mindenképp erős versenyre kell számítania, hiszen a WestEnd-ben több Inditex-márka is megtalálható - működik Bershka, Pull&Bear, Stradivarius és Zara üzlet is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.