Megérkezett a H&M Home

A svéd Hennes & Mauritz szeptemberben 12-én megnyitja első Home üzletét Magyarországon. A H&M Home koncepció a divatot és a lakberendezést ötvözi, szezononként megújuló kollekciói lakástextileket és dekorációs cikkeket kínálnak, mindezt elérhető árakon. A H&M Home részleg a budapesti WestEnd City Center bevásárlóközpontban nyitó új H&M üzletben lesz elérhető.
A H&M Home 2009 óta kínál dekorációs és lakberendezési termékeket, valamint gyermekszoba kollekciókat minden stílusban. A termékválaszték 2012 óta babaszoba kollekcióval bővült. A szezononként megújuló választékban megtalálható lakástextilek, mint a párnahuzatok, ágytakarók, törölközők és ágyneműk minden otthont kicsit melegebbé varázsolnak. A kollekciók ezen kívül dekorációs termékeket is kínálnak, mint üvegvázák, fa tálcák és tálak, kerámiák és tortaállványok, amelyek még egyedibbé és személyesebbé teszik a lakást.
„Imádom az idei őszi H&M Home kollekció sokszínűségét és drámaiságát” – mondta Evelina Kravaev Söderberg, a H&M Home vezető tervezője. „A barokk bohémságtól kezdve a letisztult minimalizmuson át a szív- és virágmotívumokig nagyon sokféleképpen meg lehet vele jeleníteni egyéni stílusunkat. Növekvő dekorációs termékválasztékunk darabjai – mint például a vázák és a csészék – még inkább megkönnyítik otthonunk stílusos berendezését.”
A svéd divatóriás – 48 országban több mint 2700 üzletével – ágazatának második legnagyobb szereplője a világon, a spanyol Inditex Csoport után. A mostani a H&M 31. üzlete Magyarországon, aminek mindenképp erős versenyre kell számítania, hiszen a WestEnd-ben több Inditex-márka is megtalálható - működik Bershka, Pull&Bear, Stradivarius és Zara üzlet is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.