A2pas – az Auchan városi koncepciója
Az ”A2pas” egy új koncepció az ”ultra-lokális” városi kiskereskedelemben. A nagyobb városok és települések szívében az innovatív és színes kialakítású A2pas áruházak kevesebb mint 500 négyzetméteres területen kínálják a kb. hétezres termékpalettájukat. A termékek között található 300 sajátmárkás élelmiszer, biotermékek és olcsó, 1 eurós áruk is. Az Auchan hagyományos, külvárosi hipermarketeivel szemben az A2pas üzletek elsősorban a nagyvárosi, gyors és egyszerű bevásárlást teszik lehetővé a lakóhelyhez közel. Az áruházlánc 50 új üzlet megnyitását tervezi 2015-ig, többnyire franchise partnerek bevonásával.
Az A2pas az Auchan válasza a helyi, kisebb élelmiszerüzletek iránt növekvő piaci igényre, és egyben ez lehet a csoport növekedésének a motorja a jövőben. A próbaegység 2011-es elindítása óta már több üzlet is nyílt Párizsban, Lille-ben és Lyonban, a hálózat - részben franchise rendszerben - most a francia regionális központokban és nagyvárosokban kezdi meg a márka fejlesztését, majd idővel kiterjesztheti a koncepciót a nemzetközi piacokra, köztük Magyarországra is.
Az Auchan Magyarországon 1998-ban nyitotta meg első áruházát, jelenleg - a tavaly felvásárolt 7 Cora áruházzal - összesen 19 egységgel rendelkezik. 2012-ben az áruházlánc forgalma 300 milliárd forint volt és több mint 36 millió vásárlót szolgált ki az év során.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?