A Tesco számol a gasztronómiával

A brit áruházlánc 48,6 millió angol fontért megvásárolta a családi alapítású Giraffe étteremhálózatot. Így új éttermek – és szélesebb vásárlási lehetőségek – bukkannak fel a nagyobb Tesco áruházakban – egyelőre csak Nagy-Britanniában, de a kiskereskedelmi cég bejelentette, hogy hamarosan bővítik a hálózatot.
- "A Giraffe megvásárlása a Tesco azon stratégiájának a része, aminek értelmében fejleszteni kívánja nagyobb üzletközpontjait, hogy azok még vonzóbb helyszínként szolgáljanak a vásárlók számára. A vásárlás mellett az elkülönített éttermekben pedig az egész család kellemesen eltöltheti idejét és a Giraffe éttermek rendkívül népszerűek fogyasztói célcsoportunk körében” – mondta el Kevin Grace kereskedelmi igazgató. – „A befektetéssel értéket teremtünk, ami a fő üzletágunkhoz adódik hozzá."
A Giraffe étteremlánc alapítója egy házaspár, Russel és Juliett Joffe, akik első éttermüket Észak-Londonban nyitották 1998-ban. Ma a hálózathoz összesen 48 saját, illetve franchise egység tartozik Nagy-Britanniában és Dubaiban. Russel Joffe elmondta, hogy a Giraffe ezzel a lépéssel jóval nagyobb ismertségre, és ezáltal forgalomra tehet szert.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?