A Tesco számol a gasztronómiával
A brit áruházlánc 48,6 millió angol fontért megvásárolta a családi alapítású Giraffe étteremhálózatot. Így új éttermek – és szélesebb vásárlási lehetőségek – bukkannak fel a nagyobb Tesco áruházakban – egyelőre csak Nagy-Britanniában, de a kiskereskedelmi cég bejelentette, hogy hamarosan bővítik a hálózatot.
- "A Giraffe megvásárlása a Tesco azon stratégiájának a része, aminek értelmében fejleszteni kívánja nagyobb üzletközpontjait, hogy azok még vonzóbb helyszínként szolgáljanak a vásárlók számára. A vásárlás mellett az elkülönített éttermekben pedig az egész család kellemesen eltöltheti idejét és a Giraffe éttermek rendkívül népszerűek fogyasztói célcsoportunk körében” – mondta el Kevin Grace kereskedelmi igazgató. – „A befektetéssel értéket teremtünk, ami a fő üzletágunkhoz adódik hozzá."
A Giraffe étteremlánc alapítója egy házaspár, Russel és Juliett Joffe, akik első éttermüket Észak-Londonban nyitották 1998-ban. Ma a hálózathoz összesen 48 saját, illetve franchise egység tartozik Nagy-Britanniában és Dubaiban. Russel Joffe elmondta, hogy a Giraffe ezzel a lépéssel jóval nagyobb ismertségre, és ezáltal forgalomra tehet szert.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?