Beindulhat az online bevásárlás
A CBA megújult webshop áruháza kedd óta üzemel, több mint 3000 termékes kínálattal, amiben újdonság, hogy bekerültek a kínálatba a friss termékek is (pékárut, tejtermékeket, csomagolt húsokat, zöldséget, gyümölcsöt is lehet rendelni). Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója az MTI-nek elmondta, hogy a rendelés leadását követően akár már 48 óra elteltével szállítanak (egyelőre Budapesten ás az agglomerációban), a szállítási időpontot pedig a vevő választhatja ki a felkínált lehetőségek közül; este is át lehet venni a termékeket.
Nem a CBA az egyetlen azonban, aki elindítja online webshopját, ugyanis az előzetes tervek szerint március végén indul a Tesco Online bevásárlás szolgáltatása is. Az MTI érdeklődésére Varró Balázs, a Tesco kommunikációs vezetője elmondta, hogy a szolgáltatás keretében mintegy 20 000 termék lesz kapható, házhoz szállítást pedig – a CBA-hoz hasonlóan – egyelőre Budapesten és környékén terveznek.
A közép-kelet-európai régióban Csehországban, Lengyelországban és Szlovákiában is működik már Tesco webshop. Ken Towle, a Tesco nemzetközi online kereskedelmi vezetője azt nyilatkozta, hogy a lánc minden olyan országban be kívánja vezetni az online szolgáltatást, ahol már jelenleg is működnek Tesco áruházak.
A következő webshop-nyitást talán a Tesco után második legnagyobb magyarországi forgalmat produkáló Auchantól várhatjuk. Tavaly novemberben, az Európai Kereskedelem Napja alkalmából rendezett kerekasztal-beszélgetésen az áruházlánc képviselői elmondták, hogy egyértelműen az internetes fejlesztésekben látják a jövőt.
Egyelőre azonban nincs időpont a bevezetésre és Gillemot Katalin, az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs igazgatója az MTI-nek azt nyilatkozta, hogy elsősorban a gazdaságos üzemeltetés feltételeit kell megteremteni, és akkor lehet elindítani a webáruházat, ha pontosan lehet látni, hogy a forgalomból mennyi idő alatt térül meg a befektetés. Emellett felmérések szerint Magyarországon népszerű a házhoz szállítás, így logisztikailag ezt "jól össze kell rakni", hogy megtérüljön.
Az MTI megkeresésére a Spar és a Lidl kommunikációs vezetői is elmondták, hogy vizsgálják a lehetőségeket, de nem született még döntés.
A GKIeNET és a T-Mobile közös felmérésének adatai szerint 2011-ben 155 milliárd forintnyi árut vásároltak online módon a magyar fogyasztók, ami a hazai kiskereskedelmi forgalom 2,4 százaléka. 2011 végén az online vásárlók száma 1,4 millió volt, ami a 14 év feletti internetezők körülbelül 35 százaléka.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?