Beindulhat az online bevásárlás

A CBA megújult webshop áruháza kedd óta üzemel, több mint 3000 termékes kínálattal, amiben újdonság, hogy bekerültek a kínálatba a friss termékek is (pékárut, tejtermékeket, csomagolt húsokat, zöldséget, gyümölcsöt is lehet rendelni). Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója az MTI-nek elmondta, hogy a rendelés leadását követően akár már 48 óra elteltével szállítanak (egyelőre Budapesten ás az agglomerációban), a szállítási időpontot pedig a vevő választhatja ki a felkínált lehetőségek közül; este is át lehet venni a termékeket.
Nem a CBA az egyetlen azonban, aki elindítja online webshopját, ugyanis az előzetes tervek szerint március végén indul a Tesco Online bevásárlás szolgáltatása is. Az MTI érdeklődésére Varró Balázs, a Tesco kommunikációs vezetője elmondta, hogy a szolgáltatás keretében mintegy 20 000 termék lesz kapható, házhoz szállítást pedig – a CBA-hoz hasonlóan – egyelőre Budapesten és környékén terveznek.
A közép-kelet-európai régióban Csehországban, Lengyelországban és Szlovákiában is működik már Tesco webshop. Ken Towle, a Tesco nemzetközi online kereskedelmi vezetője azt nyilatkozta, hogy a lánc minden olyan országban be kívánja vezetni az online szolgáltatást, ahol már jelenleg is működnek Tesco áruházak.
A következő webshop-nyitást talán a Tesco után második legnagyobb magyarországi forgalmat produkáló Auchantól várhatjuk. Tavaly novemberben, az Európai Kereskedelem Napja alkalmából rendezett kerekasztal-beszélgetésen az áruházlánc képviselői elmondták, hogy egyértelműen az internetes fejlesztésekben látják a jövőt.
Egyelőre azonban nincs időpont a bevezetésre és Gillemot Katalin, az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs igazgatója az MTI-nek azt nyilatkozta, hogy elsősorban a gazdaságos üzemeltetés feltételeit kell megteremteni, és akkor lehet elindítani a webáruházat, ha pontosan lehet látni, hogy a forgalomból mennyi idő alatt térül meg a befektetés. Emellett felmérések szerint Magyarországon népszerű a házhoz szállítás, így logisztikailag ezt "jól össze kell rakni", hogy megtérüljön.
Az MTI megkeresésére a Spar és a Lidl kommunikációs vezetői is elmondták, hogy vizsgálják a lehetőségeket, de nem született még döntés.
A GKIeNET és a T-Mobile közös felmérésének adatai szerint 2011-ben 155 milliárd forintnyi árut vásároltak online módon a magyar fogyasztók, ami a hazai kiskereskedelmi forgalom 2,4 százaléka. 2011 végén az online vásárlók száma 1,4 millió volt, ami a 14 év feletti internetezők körülbelül 35 százaléka.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?