Új IKEA alkalmazás

A „Mobile Love Store” nevet viselő új IKEA app elsősorban a vásárlás folyamatát hivatott megkönnyíteni és a vásárlás élményét fokozni. Az alkalmazás a vásárlás előtt és közben egyaránt használható, mivel olyan funkciókkal rendelkezik, mint a termékkereső, raktárkészlet –ellenőrzés, vagy bevásárlólista készítése, de megkereshetjük a helyzetünkhöz legközelebb található üzletet és megtekinthetjük annak térképét is.
Fontos megjegyezni, hogy az alkalmazás nem egyezik meg az augusztus óta elérhető IKEA katalógus alkalmazással. Ennek az app-nek a célja hogy minden vásárló értesüljön a legújabb ajánlatokról és kampányokról, részletes termékleírásokat olvassanak, megkeressék a termékek helyét az önkiszolgáló raktárakban vagy bevásárlólistát készítsenek. Egyszóval magát a vásárlást hivatott segíteni. Az alkalmazás egyaránt letölthető iPhone-ra és Androidos okostelefonra is.
Az IKEA idei újításai között már szerepel az említett interaktív katalógus és emellett egy mobiltelefonra fejlesztett weboldal is. A cégóriás által kifejlesztett hasznos digitális segédletek közelebb hozhatják a vásárlókat a gyártóhoz. Az IKEA ez irányú elkötelezettségét az is jelzi, hogy novemberben bejelentette a cég dizájnmenedzsere, hogy a vásárlókat szeretnék bevonni a kreatív munkafolyamatokba is, lehetőséget adva nekik, hogy saját egyedi bútorokat tervezzenek.
(a.c.)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.