Még idén megnyílik az első kis Praktiker
Nem újdonság, hogy a magyarországi barkácsáruházak komoly veszteségekkel számoltak az elmúlt években, amely feltételezhetően a piac átrendeződését eredményezi majd. A Praktiker úgy kíván reagálni a megváltozott körülményekhez, hogy kifejezetten lakóhely közeli, kisebb méretű boltokat hoz létre, melyek közül az első Sátoraljaújhelyen nyílik még az idei évben. Karl-Heinz Keith ügyvezető igazgató szerint a magyar piac 20-30 ilyen kisebb egységet tud eltartani.
„A lánc hatékonyságának növelése elsősorban a termékkínálat racionalizálását, az olcsóbb termékek és saját márkás termékek felfutását is jelenti. Másodsorban pedig az új kínálati struktúrához alakítjuk át üzleteinket” – nyilatkozta korábban Keith.
Az új 1500 négyzetméteres sátoraljaújhelyi egység lesz a Praktiker első kisméretű áruháza Magyarországon. Az új Praktiker áruház azokra a vásárlókra fókuszál, akik gyors és praktikus megoldásokat keresnek a ház körüli teendők elvégzéséhez és felújításokhoz.
Nem mindegyik barkácshálózat döntött a maradás mellett. A francia tulajdonban lévő Bricostore például bejelentette, hogy bezárja magyarországi üzleteit és kivonul a magyar piacról. "Magyarországon a közeljövőben sem várható komoly és tartós fogyasztói fellendülés, ezért 2013 januárjától arra kényszerül, hogy a Bricostore beszüntesse itteni tevékenységét" – nyilatkozta a tulajdonos Bresson család. A Napi Gazdaság értesülései szerint a hálózatnak többmilliárdos tartozás van a magyar bankokkal és beszállítókkal szemben.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.