Még idén megnyílik az első kis Praktiker

Nem újdonság, hogy a magyarországi barkácsáruházak komoly veszteségekkel számoltak az elmúlt években, amely feltételezhetően a piac átrendeződését eredményezi majd. A Praktiker úgy kíván reagálni a megváltozott körülményekhez, hogy kifejezetten lakóhely közeli, kisebb méretű boltokat hoz létre, melyek közül az első Sátoraljaújhelyen nyílik még az idei évben. Karl-Heinz Keith ügyvezető igazgató szerint a magyar piac 20-30 ilyen kisebb egységet tud eltartani.
„A lánc hatékonyságának növelése elsősorban a termékkínálat racionalizálását, az olcsóbb termékek és saját márkás termékek felfutását is jelenti. Másodsorban pedig az új kínálati struktúrához alakítjuk át üzleteinket” – nyilatkozta korábban Keith.
Az új 1500 négyzetméteres sátoraljaújhelyi egység lesz a Praktiker első kisméretű áruháza Magyarországon. Az új Praktiker áruház azokra a vásárlókra fókuszál, akik gyors és praktikus megoldásokat keresnek a ház körüli teendők elvégzéséhez és felújításokhoz.
Nem mindegyik barkácshálózat döntött a maradás mellett. A francia tulajdonban lévő Bricostore például bejelentette, hogy bezárja magyarországi üzleteit és kivonul a magyar piacról. "Magyarországon a közeljövőben sem várható komoly és tartós fogyasztói fellendülés, ezért 2013 januárjától arra kényszerül, hogy a Bricostore beszüntesse itteni tevékenységét" – nyilatkozta a tulajdonos Bresson család. A Napi Gazdaság értesülései szerint a hálózatnak többmilliárdos tartozás van a magyar bankokkal és beszállítókkal szemben.
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!