Teljes gőzzel

A Stile Interio 2006-ban kezdte meg működését, mely időszak alatt Magyarország meghatározó lakberendezési cégcsoportjává nőtte ki magát. 2010-ben fordulóponthoz érkezett a cég: franchise rendszerben kezdte meg üzlethálózatának kiépítését az ország határain belül és kívül egyaránt. Jelenleg három saját és három franchise egységet üzemeltet, valamint 18 nagykereskedelmi partnernek is beszállít, emellett a termékeket webshopon keresztül is elérhetik a vásárlók. Annak ellenére, hogy szinte az összes lakberendezési cég komoly forgalmi visszaesést könyvelt el az elmúlt években, a Stile Interio évről-évre növelni tudta bevételeit. Hogyan?
- „Egy kialakult piaci rést kihasználva olyan egyedülálló termékkínálatot állítottunk össze, melyek magas minőséget képviselnek, formavilágukban különlegesek, de emellett megfizethetőek. A koncepciónk alapja az volt, hogy olyan dekorációs, használati, és kiegészítő lakberendezési termékeket tegyünk elérhetővé Magyarországon, melyeket azelőtt külföldről kellett beszerezni, mivel nem voltak megtalálhatóak a hazai palettán.” – mondta el Vigh Zsolt, a Stile Interio ügyvezető igazgatója és hozzátette, hogy sikerükben nagy szerepe van annak, hogy 36 fős csapatukkal sokszor napi tizennégy órát is dolgoznak.
A 200-250 négyzetméteres üzletekben megtalálható termékpaletta jelenleg 170 gyár termékeiből áll össze, ezek közül sok gyártóval kizárólagos a kapcsolat. Évente körülbelül 100 ezer vásárló fordul meg az üzletekben, de mivel a legnagyobb lakberendezési áruházaknak is beszállítanak, ezért termékeik 150-160 ezer emberhez jutnak el.
- „Olyan franchise partnereket keresünk, akik szeretnének különleges, máshol nem kapható termékekkel kereskedni, igényes környezetben széles vevőkört kiszolgálni s nem utolsó sorban profitálni belőle” – vallja az ügyvezető. A külföldi terveket illetően Vigh Zsolt elmondta, hogy Szlovákiában már megnyitott az első Stile Interio üzlet, és az is biztosnak vehető, hogy Romániában és Lengyelországban is lesz nyitás. Emellett Szerbiában, Szlovéniában és Horvátországban is folytatnak tárgyalásokat, a tervek szerint a következő egy évben 3-4 üzlettel bővülhet a hálózat.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.