Otthon, szép környezetben

Mi az alapvető koncepciója az AHA hálózatnak?
Az első számú cél egy közép-árkategória, ami a legjobb ár-érték arányt tudja kínálni a vásárlók számára. Ezeket a termékeket egészítjük ki promóciós termékekkel amelyekre minden háztartásban szükség van, mindennapi használatra (Must-have). A termékkategóriáink szinte minden készterméket magukba foglalnak, amely textilekre és dekorációs kiegészítőkre szükség lehet egy háztartásban, amennyiben egy szép környezetben szeretnének élni a vásárlók. Termékeink egyedileg itthon tervezett és külföldön gyártatott termékek, melyeknek a minőségére is nagyon odafigyelünk. A célközönség a vásárlóképes korcsoport, főleg az átlag keresetűek, akiknek van megfelelő diszkrecionális jövedelmük és az impulzus vásárlásra is hajlandóak.
A hálózatnak 2 franchise partnere van, a többi "félfranchise". Mi pontosan ez a kapcsolat és miért alakult így?
A félfranchise kapcsolat egy hibrid, amelyet a magyar piac jellemzőihez alakítottunk ki. Amíg a franchise üzletekben csak a saját termékeinket lehet forgalmazni a félfranchise üzletekben megmaradhat az eddig létező üzletek árukészlete is. Természetesen ezek az üzletek sokkal kevesebb marketing és egyéb támogatásban részesülnek. Ezt a megoldást a magyar piacon oly nagy számban jelenlévő lakástextil üzletek számára alakítottuk ki. (Magyarországon a lakástextil üzlet fő vagy talán egyedüli profilja a függönyözés, függönyvarrás) Ezekben az üzletekben igyekeztünk kevésbé belefolyni a kihelyezésbe és az eladóhelyi kialakításba, hiszen egy már működő értékesítési rendszerbe kellett integrálnunk a saját termékskálánkat.
Milyen trendek figyelhetők meg a magyar lakberendezési piacon, illetve a környező országokban?
A magyar lakberendezési piac - a multik (KIKA, IKEA stb.) kivételével főleg a függönyözésre koncentrál. Ez tetten érhető abban is, hogy a lakberendezők megbízói csak a függönyözésig veszik igénybe lakberendező tanácsát az egyes kiegészítők elhelyezését már inkább önmaguk oldják meg. Külföldön nem ez a helyzet.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.