Otthon, szép környezetben

Mi az alapvető koncepciója az AHA hálózatnak?
Az első számú cél egy közép-árkategória, ami a legjobb ár-érték arányt tudja kínálni a vásárlók számára. Ezeket a termékeket egészítjük ki promóciós termékekkel amelyekre minden háztartásban szükség van, mindennapi használatra (Must-have). A termékkategóriáink szinte minden készterméket magukba foglalnak, amely textilekre és dekorációs kiegészítőkre szükség lehet egy háztartásban, amennyiben egy szép környezetben szeretnének élni a vásárlók. Termékeink egyedileg itthon tervezett és külföldön gyártatott termékek, melyeknek a minőségére is nagyon odafigyelünk. A célközönség a vásárlóképes korcsoport, főleg az átlag keresetűek, akiknek van megfelelő diszkrecionális jövedelmük és az impulzus vásárlásra is hajlandóak.
A hálózatnak 2 franchise partnere van, a többi "félfranchise". Mi pontosan ez a kapcsolat és miért alakult így?
A félfranchise kapcsolat egy hibrid, amelyet a magyar piac jellemzőihez alakítottunk ki. Amíg a franchise üzletekben csak a saját termékeinket lehet forgalmazni a félfranchise üzletekben megmaradhat az eddig létező üzletek árukészlete is. Természetesen ezek az üzletek sokkal kevesebb marketing és egyéb támogatásban részesülnek. Ezt a megoldást a magyar piacon oly nagy számban jelenlévő lakástextil üzletek számára alakítottuk ki. (Magyarországon a lakástextil üzlet fő vagy talán egyedüli profilja a függönyözés, függönyvarrás) Ezekben az üzletekben igyekeztünk kevésbé belefolyni a kihelyezésbe és az eladóhelyi kialakításba, hiszen egy már működő értékesítési rendszerbe kellett integrálnunk a saját termékskálánkat.
Milyen trendek figyelhetők meg a magyar lakberendezési piacon, illetve a környező országokban?
A magyar lakberendezési piac - a multik (KIKA, IKEA stb.) kivételével főleg a függönyözésre koncentrál. Ez tetten érhető abban is, hogy a lakberendezők megbízói csak a függönyözésig veszik igénybe lakberendező tanácsát az egyes kiegészítők elhelyezését már inkább önmaguk oldják meg. Külföldön nem ez a helyzet.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.