Élelmiszert online

Ami a nagy élelmiszerláncokat illeti Magyarország le van maradva az online kereskedelem területén a környező országokhoz képest. Ez elsősorban a piac méretével és gyengébb kereslettel magyarázható, ám ez nemsokára változhat. A magyar piac két legnagyobb hipermarket hálózata bejelentette, hogy jövőre elindítja internetes webáruházát, így ezentúl a fogyasztók online vásárolhatnak majd élelmiszert. Az áruházak képviselői az Európai Kereskedelem Napja alkalmából rendezett kerekasztal-beszélgetésen is hangsúlyozták, hogy egyértelműen az internetes fejlesztésekben látják a jövőt.
A régióban Csehországban, Lengyelországban és Szlovákiában is működik már Tesco webshop. Ken Towle, a Tesco nemzetközi online kereskedelmi vezetője azt nyilatkozta, hogy a lánc minden olyan országban be kívánja vezetni az online szolgáltatást, ahol már jelenleg is működnek Tesco áruházak. Az online vásárlási felület már évek óta működik Nagy-Britanniában, ahol kétmilliárd angol fontos üzletet jelent az áruházlánc számára.
Csűrös Aliz, az Auchan expanziós igazgatója elmondta a Világgazdaságnak, hogy a jövő évben induló technológiai innovációra részben a plázastop kényszeríti az üzletláncot, részben pedig az új vásárlói szokásokhoz kíván igazodni az áruházlánc.
A rendszer úgy működik, mint akármilyen másik online vásárlási felület: A felhasználók kiválasztják a honlapon a kívánt árucikkeket, melyeket hűtött rakterű teherautók szállítják házhoz. Fizetni lehet online bankkártyával, vagy készpénzzel is az áru átvételekor. A termékek árai nem magasabbak a bolti áraknál, a szállítási díj pedig várhatóan 100-800 forint között lesz.
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb

Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az Esotiq&Henderson, az egyik legnagyobb lengyel franchise hálózat. A kiváló minőségű és saját gyártású fehérneműiről és kozmetikumairól ismert koncepció, izgalmas új fejezetet nyit a terjeszkedésének történetében. A női fehérneműk és férfi alsóneműk szakértőjeként a márka Lengyelországban már sikerrel építette fel a minőséggel és stílussal fémjelzett brandjét.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?