Elköltözött a ChocoMe
Mészáros Gábor, a ChocoMe tulajdonosa korábban elmondta, hogy a legnagyobb nehézség, amivel vállalkozásának meg kell küzdenie a szezonalitás. Amikor fél éve beszélgettünk a chocolatierrel már sejthető volt, hogy az üzem kapacitása nem lesz elegendő az egyre növekvő igények kielégítéséhez – főként a kiemelt időszakokban. Annak ellenére, hogy az előző üzem maximális kapacitása 2000 tábla csokoládé volt naponta, az erős szezonalitás miatt elkerülhetetlen volt, hogy nagyobb manufaktúrát hozzanak létre (a 2011-es forgalom több mint felét az októbertől decemberig tartó időszakban teljesítette az üzem).
“Vállalatunk dinamikus fejlődése és vásárlóink harmadik éve bennünket kísérő óriási szeretete azt eredményezte, hogy új manufaktúránkban már 300 m2-en készíthetünk csokoládét. Módfelett örülünk, hogy már az új létesítményünkből szolgálhatjuk ki a spanyol, francia, svájci, osztrák, cseh, szlovák, román, svéd és litván piacokat is.” – mondta el Mészáros Gábor az elelmiszer.hu-nak.
A ChocoMe 2010 júniusában indult útnak, több mint 9 hónapos előkészületeket követően. Mára a csokoládék elérhetőek Magyarország határain kívül is, ahová a magyarországi üzemből szállítják a kész termékeket, az értékesítést pedig külföldi partnereik végzik, akikkel disztribútori szerződésük van. „Nem keresünk partnereket, a termék jó hírének köszönhetően az összes eddigi partner nálam jelentkezett be, és hosszas beszélgetések, mérlegelést követően kerültek kiválasztásra. Partnereinknek köszönhetően Európában összesen mintegy 500 kiskereskedelmi egységben érhető el a termék.”
A ChocoMe nemrég elnyerte a Magyar Brands 2012 díjat, és az „Év Webshopja” bronzérmet is.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?