Nem lesz többé Saturn

Mind a két elektronikai áruházlánc a német Metro-csoporthoz tartozik, azokat a Media Markt Saturn Holding fogja össze. A Saturn áruházak integrálását a Media Markt hálózatába azzal magyarázta Németh Csongor, a hazai üzemeltető Media Markt Saturn Holding kft. ügyvezető igazgatója a pénzcentrum.hu oldalnak, hogy „a gazdasági környezet adta kihívások az eddiginél is átgondoltabb, racionálisabb stratégiát és döntéseket követelnek meg a kereskedelmi cégektől”.
Németh Csongor hangsúlyozta, a lépés nem jár együtt létszámleépítéssel és nem befolyásolja negatívan a beszállító cégekkel eddig kialakított kapcsolatokat sem.A vásárlókat semmilyen módon nem érinti az átalakítás, ideiglenes jelleggel sem zár be egyetlen üzlet sem.
A Saturn áruházakban korábban vásárolt, de a jövőben esetlegesen garanciális javításra vagy cserére szoruló műszaki eszközökkel a jövőben a Media Markt áruházak foglalkoznak.
Media Markt vs. Saturn:
Az első Media Marktot 1979-ben Münchenben 4 magánszemély alapította. Üzlet- stratégiájuk újdonságnak számított: márkás termékek széles választéka nagy alapterületű áruházban, alacsony áron, jellegzetes reklámmal és újszerű vállalati kultúrával. Az első Media Marktot hamar megszerették az emberek, a cég terjeszkedni kezdett, ma már a lánc 15 országban 607 áruházzal rendelkezik. Magyarországon 1997-ben nyitott meg az első Media Markt Budapesten, és azóta további tizenöt épült szerte az országban.
Az első Saturn áruházat 1961-ben alapították Köln városában. Ma az áruházlánc több mint 230 áruházzal rendelkezik Európa 12 országában A magyar piacra 2004. novemberében lépett be, egyszerre 2 áruházat nyitott a Mammut és az Europark bevásárlóközpontokban. 2006. novemberében kezdte meg működését a győri Saturn, 2007 telén nyitott a kétszintes áruház a Duna Plazában és egy újabb az Aréna Plázában.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.