Magyar partnert keres a floridai vállalat

A piaci lehetőséget felmérése után nem létesít hazánkban hagyományos boltokat az Office 1: egyelőre megelégszik azzal, hogy webáruházat hozzon létre – írja a Világgazdaság. Közel 100 ezer dollárnyi szabad tőkével rendelkező partnert keres 50-50 százalékos vegyesvállalat alapítására, akinek átadná a magyar piacra igazított know-howt és online platformot, valamint marketingtámogatást is vállal. Az Office 1 nem kezdő a szakmában: franchise hálózatával jelenleg 21 országban van jelen, több mint 200 egységgel. A cég vezetősége szerint négy-öt alkalmazottal fel lehet futtatni a mintegy tízezer termékkel kereskedő vállalkozást.
Hasonló vegyes vállalatokat csak az elmúlt években kezdett létrehozni az Office 1. Tavalyelőtt jött létre a francia, az elmúlt évben pedig a német és cseh vállalat, és úgy tudni, azok eredményesen működnek. Bulgáriában ugyanakkor 120 hagyományos Office 1 Superstore működik, és ezért ott egy nagy logisztikai raktár is létesült.
Hazánkban nem az Office 1 lenne az első fecske, hiszen itt van az egyetlen nagy konkurens, a webshoppal szintén rendelkező Office Depot, amely a mérlegének kiegészítő melléklete szerint „a jövőbeni fejlődést a katalógusból történő értékesítés bővítésével kívánja biztosítani”. Az Office Depot 1997 óta értékesít irodaszereket Magyarországon, és piacvezetőnek számít Európában a maga területén. Ennek ellenére évek óta veszteségesen működik Magyarországon, melynek eredményeképpen tavaly hét üzletét is be kellett zárnia, így ma a hat fővárosi mellett csak Győrben, Törökbálinton és Dunakeszin van Office Depot üzlet.
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!