Magyar partnert keres a floridai vállalat
A piaci lehetőséget felmérése után nem létesít hazánkban hagyományos boltokat az Office 1: egyelőre megelégszik azzal, hogy webáruházat hozzon létre – írja a Világgazdaság. Közel 100 ezer dollárnyi szabad tőkével rendelkező partnert keres 50-50 százalékos vegyesvállalat alapítására, akinek átadná a magyar piacra igazított know-howt és online platformot, valamint marketingtámogatást is vállal. Az Office 1 nem kezdő a szakmában: franchise hálózatával jelenleg 21 országban van jelen, több mint 200 egységgel. A cég vezetősége szerint négy-öt alkalmazottal fel lehet futtatni a mintegy tízezer termékkel kereskedő vállalkozást.
Hasonló vegyes vállalatokat csak az elmúlt években kezdett létrehozni az Office 1. Tavalyelőtt jött létre a francia, az elmúlt évben pedig a német és cseh vállalat, és úgy tudni, azok eredményesen működnek. Bulgáriában ugyanakkor 120 hagyományos Office 1 Superstore működik, és ezért ott egy nagy logisztikai raktár is létesült.
Hazánkban nem az Office 1 lenne az első fecske, hiszen itt van az egyetlen nagy konkurens, a webshoppal szintén rendelkező Office Depot, amely a mérlegének kiegészítő melléklete szerint „a jövőbeni fejlődést a katalógusból történő értékesítés bővítésével kívánja biztosítani”. Az Office Depot 1997 óta értékesít irodaszereket Magyarországon, és piacvezetőnek számít Európában a maga területén. Ennek ellenére évek óta veszteségesen működik Magyarországon, melynek eredményeképpen tavaly hét üzletét is be kellett zárnia, így ma a hat fővárosi mellett csak Győrben, Törökbálinton és Dunakeszin van Office Depot üzlet.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.