Új ruhamárka a fővárosban
(Fotó: Garry Knight)
Az piacvezető spanyol cég a Zara, Pull&Bear, Bershka és Stradivarius után a szintén világszerte ismert Massimo Dutti divatmárkájával jelentkezik a magyar piacon. Az első, 800 négyzetméteres üzletet még szeptemberben megnyitják a Fashion Streeten az anyacég üzemeltetésében. - írja a Napi Gazdaság. A felső-középkategóriába tartozó, női,- férfi,- és gyerekruházatot kínáló Massimo Dutti, a cégcsoport legdinamikusabban fejlődő márkája: tavaly 13 országban, 43 új boltot nyitott, 537 egységre bővítve hálózatát. Előző évi bevétele meghaladta az egymilliárd eurót.
Pablo Isla, az Inditex csoport ügyvezető igazgatója nemrég a következőt nyilatkozta a vállalat dinamikus terjeszkedési stratégiájáról egy amerikai sajtótájékoztatón: „A gazdasági válság nem lehet indok a terjeszkedés lassítására. Minden lépés, amit most teszünk, előnyünkre válik majd az elkövetkezendő években.” – nyilatkozta Isla, és emellett kiemelte, hogy nemzetközi jelenlétükkel Spanyolország gazdaságát is erősítik.
„Vállalatunk nemzetközi terjeszkedése Spanyolország számára is előnyös. Ez azzal magyarázható, hogy egyrészről a menedzsment pozíciók cégen belüli előléptetéseken keresztül tölthetők be, másrészt pedig minden üzletünk kiépítése spanyol alapanyagokból valósul meg, olyan beszállítóktól, akik évek óta mellettünk állnak.” - mondta az ügyvezető.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Személyre szabott biznisz
/2021.10.04.
A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Az EXTRA SERVICES nemzetközi franchise hálózat 2006 óta nyújtja szolgáltatásait Európa-szerte, és ma már 163 franchise egységgel és több mint 6400 partnerrel büszkélkedhet 15 EU-tagállamban.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
népszerű a fórumban
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsenek a franchise átadók által gyakran használt havi franchise díjak,...
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...