Megduplázta franchise-partnerei számát a DODO

A DODO dinamikus növekedésének kulcsa a rugalmas üzleti modell, az innovatív technológia, valamint a partnereknek nyújtott teljes körű támogatás. A vállalat továbbra is nyitott az új jelentkezőkre, akik a DODO Partner programhoz csatlakozva az első naptól kezdve meglévő ügyfélkörre, flottára és fejlett technológiai háttérre támaszkodhatnak.
Az e-kereskedelem és a gyors, megbízható kiszállítás iránti igény folyamatosan növekszik Magyarországon. A vásárlói szokások átalakulása, az aznapi házhoz szállítás és az időablakos kézbesítés iránti kereslet erősödése, valamint a visszatérő vásárlókra épülő üzleti modellek egyre inkább felértékelik a logisztikai szolgáltatók szerepét. A DODO ehhez alkalmazkodva 2022 januárjában kezdte meg magyarországi franchise hálózatának kiépítését, amely a piaci terjeszkedéshez és a magas színvonalú ügyfélkiszolgáláshoz egyaránt stabil alapot biztosít. Az okoslogisztikai szolgáltató által kínált előnyöknek köszönhetően 2023 augusztusában már 50%-ban franchise-partnerek bevonásával látta el feladatait. Ezt az arányt az elmúlt két évben a duplájára növelték, így mostanra a társaság hazai működése szinte teljes egészében a franchise program keretében csatlakozott partnereken alapul.
A programhoz csatlakozók már az első naptól kezdve egy olyan meglévő ügyfélkörrel számolhatnak, amelybe számos nagy hazai retail vállalat is beletartozik, így nem kell hosszú hónapokat vagy akár éveket piacszerzéssel tölteniük. A DODO emellett saját flottát biztosít partnereinek, így a járművek beszerzésével és üzemeltetésével járó kezdeti terhek sem akadályozzák a belépést.
A franchise partnerek a társaság saját fejlesztésű platformja, a GAIA segítségével valós időben nyomon követhetik a futárfeladatok teljesülését. A rendszer nemcsak a futárútvonalak tervezését és optimalizálását végzi el, hanem biztosítja a járművek maximális kihasználtságát és minimalizálja az üresjáratokat is. A GAIA egyúttal figyelemmel kíséri a járművek szervizelését és közvetlen kapcsolatot kínál a webshopok fizetési felületeivel. A futárok is itt rögzítik a munkavégzési időpontjaikat, így ez a platform kulcsfontosságú eszközt jelent a franchise-partnerek számára a munkaerő kapacitásának kezelésében és tervezésében. Az eredmény: magasabb produktivitás, jobban kihasznált flotta és alacsonyabb működési költségek, miközben a végfelhasználók is biztosak lehetnek abban, hogy csomagjuk pontosan a várt időpontban érkezik meg.
A fentieken túl a franchise-partnerek széles körű támogatást kapnak a kommunikáció és a HR terén is: a DODO gondoskodik a marketing- és PR-tevékenységről, valamint aktívan segíti a futárok toborzását is, így a programhoz csatlakozók minden energiájukat a szolgáltatás minőségének biztosítására fordíthatják.
„Két év alatt sikerült közel teljes egészében franchise-partnereink bevonásával biztosítani magyarországi működésünket, ami egyértelműen bizonyítja üzleti modellünk életképességét és vonzerejét. Partnereinknek nemcsak vonzó ügyfélkört, járműflottát és innovatív technológiát nyújtunk, hanem folyamatos és teljes körű támogatást is. Ennek köszönhetően az e-kereskedelemben zajló, látványos változások élére állva, egyre magasabb színvonalon tudjuk kiszolgálni a vásárlói igényeket” – mondta Préda Máté, a DODO magyarországi vezetője.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
A fitneszipar jelenleg példátlan növekedést él meg, és a pilates áll a változások élvonalában. De mi teszi ezt a mozgásformát ennyire vonzóvá befektetők és sportolók számára egyaránt?
Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...